Hienoai. Erinomainen valinta palata pelin pariin
Itse olen aina kallistunut pelaajien treenauksen puolelle - päiväkaupan tyyppinen osto ja myynti ei ole ikinä itseä motivoinut, koska se vaatii aivan liikaa aikaa. Tuollaista on myös pelinkehittäjien toimesta yritetty tehdä entistä kannattamattomammaksi.
Treenauksesta:
- 4-tason valmentaja riittää ehdottomasti. Junnuvalmentajaa en suosittele alkuvaiheessa, enkä myöskään valmennuksia tehostavia areenan laajennoksia. Nuo kaikki ovat sellaisia joilla haetaan sitä muutaman prosentin etua treeniin kovalla hinnalla
- Alkuvaiheessa myös erittäin tärkeää on saada viikkotalous selvästi plussalle, sillä pelaajien treenaus on hidasta ja miljonääriksi ei tulla kaudessa. Suurin talouteen vaikuttava asia on pelimenestys ja sitä kautta lipputulot. Tämän takia suosittelisin tasapainoilua treenauksen ja menestymisen välillä. III-divariin soveltuvia vähän vanhempia pelaajia suosittelisin hankkimaan niille pelipaikoille, joille ei itse treenaa pelaajia.
- Ja edelleen menestymisen kannalta, ostaisin 2 treenattavaa pelaajaa joita on jo vähän treenattu pohjalle, näitä sitten voisi peluuttaa tiukoissa peleissä ihmismanagereita vastaan.
- Muut treenikkeet ottaisin 18-19v all-stars kiintotähti tai supertähti potentiaalilla, muutamilla tonneilla näitä saa...
Tuossa lyhyesti miten itse tulisi lähdettyä liikkeelle....