Verder heb ik van beiden kandidaten nog niet gehoord, hoe ze het NT beter willen laten presteren.
Om het NT beter te laten presteren moet je eerst weten waar je zwakke punten liggen en daar proberen je team in te verbeteren zonder dat je algehele kwaliteit in de startende 5 te veel veranderd. Wat ik de afgelopen periode in het NT zie is idd wat je zelf ook al aangaf dat we reboundend komen ten opzichte van de meeste NTs te kort schieten. Je zou hier dan meer kunnen kiezen voor een meer inside georiënteerde speler. Bijv een PF. Dit heb ik vroeger bij mij vorige U21/NT BC schap ook gedaan en dan kun je de grote landen zelfs aftroeven. Ik heb alleen nu geen idee of dat met de huidige selectie ook mogelijk is omdat ik maar 2 spelers ken kwa skills.
Voor de rest lijken we altijd voor de beste spelers per positie te kiezen terwijl je bij bepaalde tactieken juist moet schuiven met spelers en vol voor een tactiek gaan en daar de spelers voor te kiezen. Maar als we daar verder en uitgebreider op in willen gaan denk ik dat we die discussie op het OB forum moeten voeren want dan gaan we wel heel veel vrij geven ten opzichte van onze toekomstige tegenstanders.