Het seizoen is afgelopen en mag toch wel stellen dat hij geslaagd is met een promotie naar DBA Pro A
Het was een leuke strijd. Het spande erom wie in Kracht 8 HCA zou gaan krijgen en tevens daardoor ook meteen HCA in de finale..Tot op de 1 na laatste wedstrijddag had Ittakes5ive (degradant van DBA Pro A vorig seizoen) 3 verliesduels, ik 2, maar ik had een veel slechter doelsaldo. Op de 1 na laatste dag speelden wij nog onderling een duel. Had Itakes5ive deze gewonnen, dan had ik ook 3 verliesduels en hem daardoor in de 1/2 finale in een uitduel moeten treffen. Gezien gelijkwaardige sterkte van onze selecties, was dat wel een 'klein' probleem geweest. Gelukkig won ik dat onderlinge duel en wist ik de 1/2-finale ook van hem te winnen..
Grappig trouwens, dat ik in de 1/4-finale nog bijna uitgeschakeld ben. Na 48 minuten stond het (onverwacht) gelijk. Na 4 min en 50 seconde in de 1e OT stond ik met 3 punten achter. Mijn team mocht de bal inbregen. Met 8 seconde los ik een 3-pointer, mis! Maar mijn U21 pakt wonderbaarlijk een aanvallende rebound, geeft een pass en met nog 1 seconde op de klok wordt er nog een 3-punter gelost die RAAK valt waardoor er een 2 OT aan te pas moest komen.
Zoals je dus kunt zien was het een lastig seizoen, met kleine verschillen. Als het dan uiteindelijk allemaal loopt zoals je hoopt dat het loopt, ondanks alles, dan geeft dan toch een lekkere digitale voldoening
Ik wil bij deze de andere promovendi feliciteren en alvast succes wensen volgend seizoen. Ik kijk nu al uit naar onze onderlinge duels.
Groet,
Maupster van Dutch Pacers
Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info