Zo dit is van de 18 jarigen alvast mijn Top 3 op elke positie. Dit heb ik aan de hand van de stats gedaan die we aan het begin van het seizoen hadden. Tevens heb ik de Potentie meegenomen in mijn beoordeling. Dit weekend maak ik de lijst van 19 jarigen en dan ga ik contact opnemen met alle managers en wat voor trainingen ze van plan zijn met hun Talent!! Aan de hand daar van zal ik voor elke positie een speler selecteren die dit seizoen met het U21 mee gaat naar het WK!! Mocht je speler hier tussen staan mag je natuurlijk ook alvast je trainingsprogamma naar mij sturen, maar ik zal met iedereen zowiezo contact opnemen.
Ik moet wel zeggen dat het verdomd lastig om met de beginstats van iedereen nu al een TOP 3 te maken omdat er weinig verschillen zijn, maar ik denk dat dit in potentie de meest getalenteerden zijn op hun positie.
Ik heb je lijst overgenomen en staat weer netjes in de begin post; helaas in de tussentijd 2 bot geworden...:<
PS; voor de 19-jarigen en hoger en degene die er niet opstaan. Wil niet zeggen dat we jullie niet in de gaten houden. We hebben een veel grotere lijst. Bovenstaande topic is puur een experiment om te kijken of deze vorm van overzicht/communicatie helpt....
Last edited by GM-Rijswijker at 6/22/2009 5:21:56 AM
yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."