ik ben wel geen hulpcoach meer, mar ik denk wel dat ik kan zeggen dat deze speler nooit iets zal bereiken in het NT.
Hij heeft nog teveel skills die zeer zeer laag zijn, en bovendien zijn zijn primaire skills ook nog niet allemaal erg goed.
Hij is al 19 jaar, en door zijn gemiddelde lengte heeft hij geen voordeel op eender welke training...
Ik denk niet dat hij het nog kan halen.
Verder is het raadzaam ipv de vertalingen ofwel het Engels, ofwel de waarden te gebruiken om misverstanden te vermijden. Passeren en passen lijken zo fel op elkaar dat ik er eerst niet aan uit kon, maar uitstekend en gemiddeld worden bvb in Vlaanderen ook als skillniveau gebruikt, we weten alleen niet of dit hetzelfde is als in Nederland... Indien dit anders zou zijn, kan mijn beoordeling natuurlijk ook fout ingeschat zijn. aar aan het loon te zien, denk ik dat ik er toch niet echt naast zal zitten.
Kijk even naar de NT spelers en hun lonen, en je zal zien hoeveel verschil daar in is met jouw speler. Loon zegt niet altijd veel, maar als de ene zijn loon meer dan 3 keer die van de andere is zal de laagste zelden de betere speler zijn, ik durf zelfs te stellen, nooit.
They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.