Ik snap je punt helemaal Arsj. ,maar stel dat ik nu een speler draft met een hoog potentieel,en hij begint voor mij te duur te worden,en ik praat dan over een bedrag van zeg 70000K. per week.
Dan zou het voor mij ook interessant zijn deze speler erbij te houden,en niet verder te trainen i.vm. de merchandising die ik krijg.
Ik heb toch ook verhalen gelezen waarbij managers hun top trainee verkopen,en daarna hun merchandising compleet instort.
Ik weet ook dat de bedoeling van dit project is ,om spelers klaar te stomen voor het NT,maar dit kan toch wel behoorlijk negatieve effecten hebben bij managers die in 3 zitten.
Maar ik zeg er wel bij dat ik dit een heel goed project vind,en ik ondersteun het ook helemaal,en als de tijd rijp is voor mij ga ik hier zeker mee akkoord ..
Vind het ook niet helemaal een eerlijke vergelijking wat betreft de speler Golbach,op dit moment is die manager een 3e klasser.
Maar hij heeft ook al een tijdje in de 2e klasse gezeten,dus die heeft een groter stadion en ook meer inkomsten gehad uit het verleden.