BuzzerBeater Forums

BB België > supporters

supporters

Set priority
Show messages by
This Post:
11
155184.2 in reply to 155184.1
Date: 8/25/2010 2:29:00 PM
Overall Posts Rated:
471471
je hebt zonet een verlies op TV achter de rug. Dus dat zal wrs die terugval verklaren.

Dan over je stoelen. Ik kreeg amper 10 man in mijn duurste stoelen toen ik in III zat, en dus bouwde ik er niet zoveel uit.

en vergeet het volgende niet: het aantal toeschouwers dat naar je wedstrijd wilt komen zien, hangt van een aantal zaken af:
1) van de divisie waarin je speelt. hoe hoger de divisie, hoe meer mensen willen komen zien.
2) de prestatie's van je ploeg
3) de prijzen.

ik zou de prijs van alles laten zoals het is, behalve van je staanplaatsen. die zou ik van 14 naar 12 of 11 verlagen, in de hoop die meer te kunnen vullen.

de vraag is echter of dat nuttig zal zijn. Voor bijna alles is er een maximum aan wat je kan halen, en hoewel ik hier niet zeker van ben, vermoed ik dat er ook een maximum is aan aantal supports dat zal komen kijken naar een match van een 3e divisie team. Er staat niets over een mogelijk maximum voor supporters per divisie in de handleiding, maar ik heb dan ook nog nooit een 3e klasser gezien, die nooit in II is geweest, met een stadion dat meer dan 10000 toeschouwers kan hebben.

Je hebt wel een voordeel. Van zodra je in II zal zitten, zal je qua stadion inkomsten goed kunnen meedraaien. Maar je zal er natuurlijk wel eerst moeten geraken.

Rev

This Post:
22
155184.3 in reply to 155184.1
Date: 8/25/2010 2:30:58 PM
Overall Posts Rated:
22
Ik denk gewoon dat je arena veel te groot is voor III...13000 bleachers, terwijl er max. 7000 bleachers gebruikt worden.
Je hebt max 8000-8500 supporters aanwezig per wedstrijd...Ik zou je prijzen wat laten zakken (met 1$ om meer supporters te krijgen)

Je kan natuurlijk ook meer talent in je ploeg halen, om zo hoger in de ranking te komen en meer inkomen te krijgen (als je al enkele seizoenen 3de bent in III, dan verwachten de supporters meer van de spelers...)

Voor meer raad (uit de trainingsgids):

Why did I have a lower attendance for my last home game?
There are a number of reasons why attendance can increase or decrease throughout the season. For example, perhaps you recently changed your ticket prices too high and so you have a lower attendance. A more common reason is that you lost your last match and so your fans aren’t happy with you so they didn’t attend this match.

Fans will also be more likely to attend your game if you are playing a higher ranked team. This means that you will get more fans attending your match if you are playing the number 1 or number 2 ranked team in your league rather than if you are playing the number 7 or number 8 ranked team in your league.

You can check your Fan Survey the day after each match for an indication of how your fans are feeling. The higher your ratings the higher your attendance will be for your next game.

This Post:
00
155184.4 in reply to 155184.3
Date: 8/26/2010 6:32:32 AM
Overall Posts Rated:
471471
(151886.1)

in HELP VLAAMs forum staat er anders ook een mooie topic over ;)

This Post:
00
155184.6 in reply to 155184.5
Date: 9/28/2010 2:34:27 PM
Overall Posts Rated:
00
idd nu ben ik ook wat wijzer ;-)