Hou Hou! Esat ja ietu ovat täällä taas! Tulin tuossa miettineeksi että Hene10 ei ole vielä saanut sitä himoittua kisapaikkaa neljän kauden aikana, joten olisiko oikein antaa muille mahdollisuus? Esoilla on monen kauden ajoilta pitkä maajoukkue historia, pelaajaa ollut maajoukkueessa, nuorten maajoukkuetta ollaan pidetty sen ensi askelilla melkeinpä jopa pystyssä, ollaan pari kautta oltukkin siellä u21 tiimin peräsimessä, ja nyt kaivattaisiin jälleen peliin lisää haasteita!
Muistaakseni minulla ja henellä oli kiivaat keskustelut siitä että kuinka tuota pelipaikkavastaavahommaa tulisi käsitellä, ja luulen että possulle käy myös tämä minun versio asiasta. Jos minut valittaisiin, toivoisin että nämä nykyiset/entiset paikkavastaavat ottaisivat pari lisäkautta, kun heillä on jo kokemusta asiasta.
Pelillisistä esityksistä sen verran että Esat ovat tarponeet aivan alusta asti II.4 divarissa, yleensä siellä pudotuspeleistä, mutta yleensä on jäänyt se pieni juttu puuttumaan siitä että oltaisiin päästy sinne ylimmälle tasolle asti. 13 kaudessa ollaan oltu 12 kertaa pudotuspeleissä, 3 kertaa välierissä ja 3 kertaa loppuottelussa. Hene10 kanssa on hyvät välit (luultavasti) useiden kausien takaa samassa sarjassa pelaamisesta, ja uskon että saan häneltä tarvittavat tiedot joukkueen reenauksista yms itselleni.
ietu MJ peräsimeen!!