Allereerst opvallen. Ik heb zelf ook een halve middag besteed aan het zoeken van merchandise van de Denver Broncos, wat toch mijn team is ondanks dat mijn vriendin het leuk vond met een Giants shirt te kopen, en ik heb geen enkel resultaat kunnen vinden. Ik heb alleen 1 of 2 resellers gevonden die daarna fijn doorgelinkt worden naar een Amerikaanse website, waar je als Nederlander (wat ik zelf bij een aantal websites gezien heb zoals Amazon), leuk 50 dollar verzendkosten mag betalen.
Daarnaast ben ik zelf vrij gepassioneerd van alle Amerikaanse sporten (op ijshockey na), en kijk ik wekelijks de MLB, NFL en MLS. De NBA moet ik eerlijk zijn kijk ik eigenlijk nooit, heb namelijk geen zin om tot 5 uur 's nachts wakker te blijven. Hierdoor denk ik wel iets meer te weten dan de gemiddelde persoon wat betreft Amerikaanse sporten.
Daarnaast heb ik al een groothandel gevonden die lage prijzen hanteert waardoor ik ook waarschijnlijk goedkoper kan verkopen. Dit is allemaal nog in een pril stadium, en deze enquête moet ook uitwijzen of ik me hier verder in ga verdiepen.