BuzzerBeater Forums

BB Nederland > welke trainer kiezen?

welke trainer kiezen?

Set priority
Show messages by
This Post:
11
250888.2 in reply to 250888.1
Date: 11/18/2013 11:50:46 AM
Overall Posts Rated:
408408
Een level 4 trainer is meer dan voldoende als je net start met dit spel,een hoger level is te kostbaar+ dat er andere dingen zijn die belangrijker zijn zoals bijv. je stadion.
Je moet uiteraard ook de spelers hebben die goed te trainen zijndus liefst 18 jarige spelers die trainen snel,gelukkig komt de draft eraan zodat er dadelijk genoeg keus is op de transferlijst mocht jezelf slechte spelers draften.
Probeer als je een level 4 trainer aanschaft te kijken dat zijn salaris zo rond de 11 a 12k zit,dit soort trainers ,kun je wel onder 30k krijgen..

*Als je gaat zoeken naar goeie trainees van 18 jaar ,zorg dat ze minimaal Allstar potentieel hebben en ook een aardige skill verdeling.Als er een stuk of 3 a4 skills bij zijn die op dramatisch staan dan heb er niet veel aan.
Een lekkere trainee kun je als de draft is geweest ,vaak voor een prikkie oppikken.
Alleen moet je de keus maken van wat je wil trainen Guards of C/PF,ik denk dat de meeste beginnen met het trainen van Guards.Maar mocht je toevallig een Center zelf draften die leuke skills heeft,dan zou ik uiteraard deze speler gaan trainen.Het trouwens ook zo als je een eigen draft trainee gaat trainen dat je later ook extra fan-inkomsten gaat krijgen,omdat je supporters graag eigen spelers in je selectie zien.

Last edited by primoss at 11/18/2013 12:19:13 PM

This Post:
00
250888.4 in reply to 250888.2
Date: 11/18/2013 2:57:06 PM
Overall Posts Rated:
33
Bedankt voor je heldere uitleg, daar kan ik zeker wat mee.