Hallo,
Om een antwoord te geven op uw vraag: ik denk dat het heel moeilijk is om 6 spelers
optimaal te trainen. Je zal altijd op 2 posities moeten trainen. Als je bv. 1vs1 traint is er geen probleem, want je hebt hier slecht de keuze uit het trainen op 2 posities (SG/SF of SF/PF), maar als je bv. verre verdediging wil trainen dan zal je moeten kiezen voor Pressing PG/SG als je alle 6 je spelers minuten wil geven, hier is de doeltreffendheid heel wat minder dan bij Pressing PG. Als je 6 spelers wil trainen is dit in theorie dus wel mogelijk als je telkens op 2 posities traint, maar het zal heel wat trager gaan.
Bovendien moet je ook rekening houden met het feit dat je spelers tijdens de wedstrijd door foutenlast of blessure geen 48 min per week zouden kunnen krijgen en dan verlies je hierdoor heel wat kostbare minuten (en tijd).
18-jarige wereldster potentieel spelers zijn bovendien ook niet goedkoop. Afhankelijk van hun skillset worden ze verkocht tussen 500k en 2M of zelfs nog meer.
Wat ik dus aanraad is om niet 6 trainees te kopen, maar 3. Dan kan je ook op 1 positie trainen als het nodig is. De meeste wereldster potentieel spelers halen hun potentieel nooit, maar je zal wel merken naarmate ze ouder worden zal het trainen minder snel gaan. MVP potentieel is ook zeker hoog genoeg om te trainen, dus je moet niet per sée 3 wereldster potentieel spelers kopen.
Ten slotte maak ik graag nog een beetje reclame voor het U21 team: Als u een 18- jarige Belg met MVP of wereldster potentieel vind op de TL, aarzel dan niet, deze kopen en trainen is altijd beter voor je eigen fanwinkel en voor ons kleine landje ;)
Ik hoop dat ik een antwoord heb kunnen geven op uw vragen, indien er nog onduidelijkheden zijn mag je het altijd vragen

Mvg,
C3C