BuzzerBeater Forums

BB Danmark > U21 National Team Speeches

U21 National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: funzip
This Post:
22
276819.2 in reply to 276819.1
Date: 2/19/2016 3:33:07 PM
Overall Posts Rated:
754754
Så er det blevet tid til valg til U21 landstræner igen. Oven på de sidste 2 sæsoner, det er blevet til 18 sejre og 10 nederlag, og en sejr i den nyligt oprettede Scandinavian Superleague!:) har jeg valgt at stille op til endnu en omgang.

Den skandinaviske turnering er en jeg håber stærkt på at vi kan forsætte, da det er med til at skabe noget ekstra spænding omkring buzzerbeater:) det sjove er at de 4 nationer ligger så tæt, både på verdensranglisten men også i antal brugere. Håber det her tiltag kan få flere til at blive ved.

Der er blevet færre brugbare talenter i draften de sidste sæsoner, hvilket helt sikkert ikke har gjort det nemmere, men alligevel har vi igen og igen præsteret at kunne stille med et hold der kan spille med om sejren i de fleste kampe:) Det kan kun lade sig gøre fordi vi trods den lille nation vi er, har en god gruppe managers der virkelig gør et godt stykke arbejde med at træne de danske talenter. Så jeg vil gerne sige tak for samarbejdet de sidste sæsoner, og håber vi kan forsætte et par sæsoner endnu;)

Og så held og lykke til alle i den nye sæson!!

Funzip