ik verw8 minjervajordans en/of I Giallorossi te stijgen. minervajordans omdat ze gecoached worden door de coach van U21 Belgie ( hoewel ik zijn resultaten als coach van U21 lichtjes ondermaats vind, maar mss iets met Viva afgesproken... U21 moet voor mij geen resultaten halen, maar vooral zorgen dat de jongens getraind worden. toch zou een winst hier en daar mooi zijn...) en i Gallorossi omdat hij van mijn gedeelte van de league op papier veruit de beste ploeg heeft...
maar i giallorossi heeft serieus wat meer werk wilt hij in 2e blijven. ik ga niet noemen waarop ik me hiervoor baseer, maar ik denk daar zelf wel achter zal komen ( of dat hij het al weet, maar ons voor de domme probeert te houden... laten we niet vergeten dat er nog een terugronde is, na de macht-kracht matchen...)
potentiele zakkers in mijn ogen:
FC Gitsen ( ik vraag me af hoe hij dat zijn hoofd boven water houdt met zoveel salarissen...)
olympiados ( teveel matige spelers... salaris kan bedriegen, maar zoveel, veel voor 2000... wrs vollop aan eht trainen, maar dit gezegd zijnde, hij heeft er al 2 gewonnen)
Antwerp Angels ( ja, helaas zit de kans er voor mij ook in. teveel blessures gehad, hopelijk is mijn sterspeler binnenkort terug, want zonder hem draait mijn ploeg niet goed. ben nog vollop in trainingsfase, dus voor mij is overleven de boodschap)
B.C.U Ganshoren (moet dringend iets aan de vorm van zijn spelers gaan doen alsook aan zijn resultaten. hij zal moeten winnen, liefst snel...)
iemand anders al ideetje over wie zakken zal? of andere prognoses?