Ik heb persoonlijk met jou een prettige samenwerking gehad in de afgelopen 2 seizoenen! Hopelijk tot ziens op een 2e termijn voor het NT!!
Dank je, het genoegen was wederzijds!
Maar niet alleen voor het NT houdt het (voor nu) hier op: ik wil graag bij deze bekend maken dat ik het, na 4 seizoenen bijgedragen te hebben aan het wel en wee van het NT, mooi geweest vind! Ik zal vanaf begin volgend seizoen stoppen met al mijn "werkzaamheden" rond het NT. Met heel veel plezier heb ik in eerste instantie Rijswijker kunnen helpen, en de afgelopen 2 seizoenen als NT coach waren een geweldige achtbaanrit met mooie pieken en enkele diepe dalen... Ik heb de kans gehad, geprobeerd er het maximale uit te halen (al vind ik het erg jammer dat het WK niet gehaald is), en nu is het de beurt aan een ander om die kans te krijgen!
Graag wil ik iedereen bedanken die me zo geweldig gesteund en geholpen hebben deze 2 seizoenen! Rijswijker en PatjeBono in het bijzonder voor hun raad en daad, en het kijkje in in de keuken in seizoenen 5 & 6, het gehele U21 team voor hun ontwikkeling van de talenten en de Nederlandse community voor het geven van training, letten op de vorm en onvoorwaardelijke steun tijdens wedstrijden!
Omdat ik zelf geen belang meer heb bij het spelen van scrimmages met het NT, en er toch nog 3 mogelijkheden zijn, wil ik die kansen gebruiken om mensen die er over denken zich kandidaat te stellen voor het NT-coachschap de mogelijkheid te bieden er al aan te ruiken: mocht je interesse hebben, en een wedstrijdopstelling willen maken, stuur me dan een BB mailtje. Omdat de nieuwe verkiezingscampagne pas over 3 weken begint, zal dit verder volledig anoniem zijn.
Last edited by Thijs at 5/13/2009 6:25:32 AM