BuzzerBeater Forums

BB Nederland > NT - Engeland

NT - Engeland

Set priority
Show messages by
This Post:
00
89062.2 in reply to 89062.1
Date: 5/11/2009 3:48:10 PM
Overall Posts Rated:
152152
Jammer Thijs hier houdt het dan toch echt op. Die CT van vorige week deed je de das om in de wedstrijd van vandaag. Nu maar richten op de komende verkiezingen!

Ga je door ?? Of geef je het stokje weer over?

Ik heb persoonlijk met jou een prettige samenwerking gehad in de afgelopen 2 seizoenen! Hopelijk tot ziens op een 2e termijn voor het NT!!

From: Thijs
This Post:
00
89062.3 in reply to 89062.2
Date: 5/13/2009 6:24:58 AM
Overall Posts Rated:
9292
Ik heb persoonlijk met jou een prettige samenwerking gehad in de afgelopen 2 seizoenen! Hopelijk tot ziens op een 2e termijn voor het NT!!

Dank je, het genoegen was wederzijds!

Maar niet alleen voor het NT houdt het (voor nu) hier op: ik wil graag bij deze bekend maken dat ik het, na 4 seizoenen bijgedragen te hebben aan het wel en wee van het NT, mooi geweest vind! Ik zal vanaf begin volgend seizoen stoppen met al mijn "werkzaamheden" rond het NT. Met heel veel plezier heb ik in eerste instantie Rijswijker kunnen helpen, en de afgelopen 2 seizoenen als NT coach waren een geweldige achtbaanrit met mooie pieken en enkele diepe dalen... Ik heb de kans gehad, geprobeerd er het maximale uit te halen (al vind ik het erg jammer dat het WK niet gehaald is), en nu is het de beurt aan een ander om die kans te krijgen!

Graag wil ik iedereen bedanken die me zo geweldig gesteund en geholpen hebben deze 2 seizoenen! Rijswijker en PatjeBono in het bijzonder voor hun raad en daad, en het kijkje in in de keuken in seizoenen 5 & 6, het gehele U21 team voor hun ontwikkeling van de talenten en de Nederlandse community voor het geven van training, letten op de vorm en onvoorwaardelijke steun tijdens wedstrijden!

Omdat ik zelf geen belang meer heb bij het spelen van scrimmages met het NT, en er toch nog 3 mogelijkheden zijn, wil ik die kansen gebruiken om mensen die er over denken zich kandidaat te stellen voor het NT-coachschap de mogelijkheid te bieden er al aan te ruiken: mocht je interesse hebben, en een wedstrijdopstelling willen maken, stuur me dan een BB mailtje. Omdat de nieuwe verkiezingscampagne pas over 3 weken begint, zal dit verder volledig anoniem zijn.

Last edited by Thijs at 5/13/2009 6:25:32 AM

From: Arsjitekt

This Post:
00
89062.4 in reply to 89062.3
Date: 5/13/2009 6:40:47 AM
Overall Posts Rated:
204204
bedankt voor alles!

From: Maupster

This Post:
00
89062.5 in reply to 89062.3
Date: 5/13/2009 9:27:23 AM
Overall Posts Rated:
284284
Allereerst bedankt voor je enorme inzet Thijs. Je was een goed bondscoach.

Jouw gigantisch uitgebreide voorbereidingen en openheid richting de Nederlandse community was meer dan prettig. Dus erg jammer dat je stopt. Maar begrijpelijk.

Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
This Post:
00
89062.6 in reply to 89062.3
Date: 5/13/2009 2:05:51 PM
Overall Posts Rated:
1212
Bedankt voor je inzet voor het NT. Je hebt een prima job gegaan en ondanks het beperkte aantal users heb je ons land duidelijk op de kaart van BB gezet.

De communicatie naar de community en de prestaties hebben weinig reden tot klagen gegeven maar dat kun je zelf ook zien aan je populariteit :)

Je was een prima opvolger van Rijswijker en ik de volgende BC zal moeite hebben om je prestatie te evenaren en/of te verbeteren.

*heeft helaas geen veren meer anders was de post wat langer geworden ;)

From: Nick

This Post:
00
89062.7 in reply to 89062.3
Date: 5/13/2009 5:01:41 PM
Overall Posts Rated:
6868
Thijs,
Ik heb je niet érg lang bewust meegemaakt,
maar de periode die ik je bewust heb meegemaakt, was om het maar even in de BB-termen te houden Fenomenaal!

Ik heb altijd met veel plezier je wedstrijd-voorbeschouwingen gelezen, zo veel mogelijk posts van je gelezen op het Forum en met ingehouden adem naar wedstrijden van (jouw) NT gekeken.

Ook heb ik érg veel van je geleerd. PatjeBono heeft me de basisbeginselen van het spelletje geleerd, maar door jou heb ik écht zin in het spel gekregen. Zowel achter de computer als op het veld. Je hebt me veel geleerd, daar ben ik je dankbaar voor!

Jammer dat je ermee stopt. Écht jammer. De community rond het NT zal zonder jouw aanwezigheid een stuk minder actief worden, heb ik zo'n gevoel..

Maarja, volgensmij spreek ik namens heel BB als ik zeg dat je je taak als BC geweldig heb verricht!

Veel succes met je GM-werkzaamheden en ik spreek je vast nog wel eens op msn ;)

Tot slot nog een (brutaal) vraagje..
Als je iemand naar voren zou moeten schuiven als de beste keuze om jouw opvolger te worden. Wie zou het dan zijn? Ben wel benieuwd hoe een BC daarover denkt ;)

When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.
From: Arsjitekt

To: Nick
This Post:
00
89062.8 in reply to 89062.7
Date: 5/13/2009 5:23:29 PM
Overall Posts Rated:
204204
Oei, oei, opvolgers nomineren....

From: Nick

This Post:
00
89062.9 in reply to 89062.8
Date: 5/14/2009 2:59:09 AM
Overall Posts Rated:
6868
Nouja, zo zie ik het ook weer niet..
Ik ben gewoon benieuwd naar wat Thijs op dit moment de beste kanshebber(s) vindt om hem op te volgen..

Ik vraag het echt niet in de hoop dat hij mijn naam noemt hoor ;)
Ik hoef voorlopig nog geen BC te worden, want ik weet dat er véél meer Nederlanders zijn met véél meer verstand van het spelletje als ik ;)
Misschien over een aantal seizoenen, maar voorlopig nog niet.

When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.
This Post:
00
89062.10 in reply to 89062.3
Date: 5/14/2009 1:33:15 PM
Overall Posts Rated:
00
Heel erg bedankt voor alles wat je hebt gedaan.
Goed, je bent langer bij het NT betrokken geweest, dan ik aan BB deelneem, dus ik ben niet de beste om het te beoordelen:)

Je idee over de scrimmages vind ik erg goed; los van het feit dat ik mezelf niet geschikt vind als BC overigens.

Nogmaals bedankt

This Post:
00
89062.11 in reply to 89062.3
Date: 5/14/2009 2:16:07 PM
Overall Posts Rated:
22
Heel veel respect voor alles wat je voor het NT heeft gedaan!Je inzet en betrokkenheid in BB is niet onopgemerkt gebleven; gezien je GM status...:D

Ik lees dit pas vandaag dat je stopt; toch een mooi gebaar om 2 NT NEDERLAND coaches tegen elkaar te laten spelen...

Wij als nederlandse users mogen ons geluk prijzen dat we ondanks een kleine community toch nog groot te mogen zijn in BB.

Verder wens ik je veel plezier; je vriendin zal wel verrast opkijken dat je ineens op maandag om 19:00 bij haar op de bank zit..:D

yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."