Er is inderdaad een facebook pagina waar ik lid van ben.....alles in het engels voor zover ik er een keer op gekeken heb....viel in elk geval een beetje tegen.
Dan zou ik de webpagina's van de grote clubs (en dan spreek ik even voor mijn eigen club) lekker links laten liggen en voor de Supporters Forums gaan. Je zou het ook bij de clubs op het forum kunnen plaatsen maar een banner op de site van ZZ Leiden gaat je minimaal 5000 euro terugzetten als ik het goed begrepen heb.
Dat BB Patrick hierin leidend moet zijn vind ik prima alleen zie ik er weinig van terecht komen omdat de doelgroep die je wilt bereiken hier dus niet actief is en voor zover ik heb begrepen Patrick een Belgische speler is en die kan moeilijk gaan posten op Nederlandse Basketball Team forums. Wij hebben ooit een post gehad van een Belg en die was binnen 5 minuten verwijderd omdat de man geen enkele link had met het team of nederlandse competitie (oke er zat ook wel wat fout bij zijn taalgebruik) maar toch)
In mijn ogen zou een facebookpagina voor BB NEDERLAND met leuke stukjes een stuk beter zijn dan de FB pagina die ze nu hebben want daar irriteer ik me dood aan. Doe leuke intervieuws met managers daarop. Zet de links op de Basketball forums en voila u bereikt de doelgroep op een zeer eenvoudige wijze.
En als BB patrick daarin leidend wil zijn wens ik hem veel succes (en dat meen ik dan ook nog eens een keer)