Ze willen zoveel mogelijk een vorm van eventueel cheating tegen houden, in ons geval is Nederland onze thuis basis.
Stel dat je wel een 2e team in Nederland mag opstarten en toevallig een hele mooie draft speler hebt binnen gehaald ,wil BB voorkomen dat je deze speler niet op een of andere manier doorsluist naar je 1e team,omdat je daar misschien een level 6 trainer hebt om deze speler de ideale training te geven zodat hij meer kans gaat maken op U21 of het NT . Dat zou niet eerlijk zijn voor managers die geen supporter zijn,en het kan niet de bedoeling zijn dat niet supporters worden benadeeld.
Om dit uit te sluiten kunnen wij sowieso geen Nederlanders kopen of trainen,als ik dit allemaal goed heb begrepen.
Wat betreft als een manager stopt met supporter,dan zal zijn 2e team gewoon bot worden,geloof dat het plan is dat je supporters pakket minimaal 2 maanden nog geldig moet zijn ,als je daar onder zit word je 2e team gewoon BOT.Stel dat je daarna weer supporter zou worden ,komt dat zelfde team weer vrij,je kan dus niet weer een ander team opstarten.
Ik hoop dat ik het zo een beetje goed samenvat,omdat het nog niet zeker is ,zijn er natuurlijk nog redelijk wat onduidelijkheden..
Last edited by primoss at 1/20/2014 8:12:00 PM