BuzzerBeater Forums

BB Nederland > National Team Debate Thread

National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
283175.20 in reply to 283175.19
Date: 12/10/2016 12:28:00 PM
Overall Posts Rated:
152152
Even een vraagje. Zien jullie mij ook bij de lijst staan van verkiesbare managers? Ik heb me namelijk na de deadline nog aan kunnen melden als kandidaat. Ik wil mee doen met de strijd maar dan wil ik eigenlijk wel zeker weten dat ik verkiesbaar ben.

This Post:
00
283175.22 in reply to 283175.21
Date: 12/10/2016 12:46:23 PM
Overall Posts Rated:
152152
Ok dan zal ik straks wel even vragen beantwoorden. Nu eerst de kleine in bad en op bed doen.

From: primoss
This Post:
00
283175.24 in reply to 283175.19
Date: 12/10/2016 1:02:46 PM
Overall Posts Rated:
408408
Nu de kandidaten bekend zijn ben ik wel tevreden met de managers die zich voor deze job hebben aangemeld.Dat was voor mij ook de rede om me geen kandidaat te stellen en te kiezen uit deze 3 managers,die voor mij allemaal geschikt zijn om dit te doen.
Ik hecht niet zoveel waarde aan ervaring op NT niveau ,voor mij is het belangrijker hoe deze manager met zijn team omgaat.Bijvoorbeeld Cow heef geen ervaring op NT niveau maar heeft toch meerdere titels op zijn naam staan die maar heel weinig managers hem kunnen nazeggen.Voor mij is dat een teken dat hij weet wat hij moet doen om het beste uit een team te halen.
Het spelletje veranderd niet omdat het een NT wedstrijd betreft en het gaat om keuzes maken om tot het beste resultaat te komen.
En ik acht alle kandidaten bekwaam om dit ook bij het NT te doen,heb daar geen enkele twijfel over.

Ik ben er nog niet geheel uit op wie ik ga stemmen voorlopig staat hij nog op Kale,maar alles ligt nog open ook omdat Hammer erbij is gekomen.

This Post:
00
283175.25 in reply to 283175.24
Date: 12/10/2016 1:55:33 PM
South Dragons
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
502502
Second Team:
South Dragons II
Ik ben er nog niet geheel uit op wie ik ga stemmen voorlopig staat hij nog op Kale,maar alles ligt nog open ook omdat Hammer erbij is gekomen.

Hoe kan ik je nog op andere gedachten brengen?

This Post:
11
283175.27 in reply to 283175.4
Date: 12/10/2016 3:00:45 PM
Overall Posts Rated:
152152
Ik ben ook benieuwd naar de beoogde samenwerking met het U21, hoe zie jij (en mogelijke andere kandidaten) dat?

Samenwerking met het U21 is zeer belangrijk. Niet alleen voor het U21 zelf maar ook uiteindelijk voor het NT. Je moet uiteindelijk beide Nationale teams naar het hoogst mogelijk niveau krijgen. Aan elk begin van het nieuwe seizoen zal ik dan samen met de U21 BC willen kijken welke spelers in aanmerking komen voor het NT. Indien er genoeg spelers zijn voor het U21 op alle posities zonder de spelers die voor het NT in aanmerking komen dan kunnen deze spelers volledig voor het NT klaar gestoomd worden. Indien er een voor bepaalde posities niet genoeg of helemaal geen spelers zijn die niet in aanmerking komen voor het NT, moeten we kijken of spelers die voor het NT in aanmerking komen, dan eerst meer voor het U21 worden getraind zodat deze spelers belangrijk kunnen zijn voor het U21, en dan na hun u21 carrière volledig en allrounder getraind worden.

This Post:
00
283175.28 in reply to 283175.17
Date: 12/10/2016 3:28:58 PM
Overall Posts Rated:
152152
Verder heb ik van beiden kandidaten nog niet gehoord, hoe ze het NT beter willen laten presteren.

Om het NT beter te laten presteren moet je eerst weten waar je zwakke punten liggen en daar proberen je team in te verbeteren zonder dat je algehele kwaliteit in de startende 5 te veel veranderd. Wat ik de afgelopen periode in het NT zie is idd wat je zelf ook al aangaf dat we reboundend komen ten opzichte van de meeste NTs te kort schieten. Je zou hier dan meer kunnen kiezen voor een meer inside georiënteerde speler. Bijv een PF. Dit heb ik vroeger bij mij vorige U21/NT BC schap ook gedaan en dan kun je de grote landen zelfs aftroeven. Ik heb alleen nu geen idee of dat met de huidige selectie ook mogelijk is omdat ik maar 2 spelers ken kwa skills.

Voor de rest lijken we altijd voor de beste spelers per positie te kiezen terwijl je bij bepaalde tactieken juist moet schuiven met spelers en vol voor een tactiek gaan en daar de spelers voor te kiezen. Maar als we daar verder en uitgebreider op in willen gaan denk ik dat we die discussie op het OB forum moeten voeren want dan gaan we wel heel veel vrij geven ten opzichte van onze toekomstige tegenstanders.

This Post:
00
283175.30 in reply to 283175.29
Date: 12/11/2016 5:30:27 AM
South Dragons
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
502502
Second Team:
South Dragons II
dan eerst meer voor het U21 worden getraind zodat deze spelers belangrijk kunnen zijn voor het U21, en dan na hun u21 carrière volledig en allrounder getraind worden.

Deze visie delen wij dus in ieder geval.

Wat er nu in het NT zit en wat er nu buiten valt, ik ben wel benieuwd of die elkaar al redelijk gaan naderen hoewel dit soort informatie weer lastig op het openbare forum te delen is.

Ik denk hier dus anders over. Ik zou MVP en hoger altijd voorrang willen geven aan NT. Als je eerst wilt beoordelen of U21 voldoende (kwaliteit) spelers heeft op alle posities dan geef je U21 dus eigenlijk voorrang boven NT. Want laten we eerlijk zijn, met ons kleine landje lopen we niet bepaald over qua kwaliteit voor U21 dus zal in jullie visie veelal betekenen dat spelers voor U21 getraind worden.

Tot en met superster is voor mij geen discussie, altijd U21. En MVP+ spelers kunnen als ze primair voor NT getraind worden zeer waarschijnlijk ook gewoon in aanmerking komen voor U21, maar dan zijn ze meer allround en wellicht niet optimaal voor U21. Maar voor de optimale training kun je dan alles tot en met superster potentieel voor gebruiken. Dus ben zeker voor samenwerking met U21 maar dan wel in goede balans met NT.

Advertisement