dan eerst meer voor het U21 worden getraind zodat deze spelers belangrijk kunnen zijn voor het U21, en dan na hun u21 carrière volledig en allrounder getraind worden.
Deze visie delen wij dus in ieder geval.
Wat er nu in het NT zit en wat er nu buiten valt, ik ben wel benieuwd of die elkaar al redelijk gaan naderen hoewel dit soort informatie weer lastig op het openbare forum te delen is.
Ik denk hier dus anders over. Ik zou MVP en hoger altijd voorrang willen geven aan NT. Als je eerst wilt beoordelen of U21 voldoende (kwaliteit) spelers heeft op alle posities dan geef je U21 dus eigenlijk voorrang boven NT. Want laten we eerlijk zijn, met ons kleine landje lopen we niet bepaald over qua kwaliteit voor U21 dus zal in jullie visie veelal betekenen dat spelers voor U21 getraind worden.
Tot en met superster is voor mij geen discussie, altijd U21. En MVP+ spelers kunnen als ze primair voor NT getraind worden zeer waarschijnlijk ook gewoon in aanmerking komen voor U21, maar dan zijn ze meer allround en wellicht niet optimaal voor U21. Maar voor de optimale training kun je dan alles tot en met superster potentieel voor gebruiken. Dus ben zeker voor samenwerking met U21 maar dan wel in goede balans met NT.