BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Nederland U21

Nederland U21

Set priority
Show messages by
This Post:
00
126490.200 in reply to 126490.199
Date: 8/31/2010 11:40:52 AM
Overall Posts Rated:
6868
Bemoedigende teksten weer, Snowflake! Jij maakt vrienden!

@3PK. Ik, samen met het grootste gedeelte van BB Nederland vindt dat je het wél goed hebt gedaan. Sommige mensen onderschatten waarschijnlijk de tijd die erin gaat zitten, de kennis die je ervoor nodig hebt en de motivatie.

Al met al goede seizoenen gespeeld!

When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.
This Post:
33
126490.201 in reply to 126490.200
Date: 8/31/2010 12:00:21 PM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
481481
Second Team:
De Grote Spelers
Allen dank voor de bemoedigende woorden! Ik had graag ook een succesvollere afsluiting gezien, maar het kon helaas niet zo zijn. Ik heb het met heel veel plezier gedaan en ben er trots op dat het merendeel van de Nederlandse BB-community mij heeft gesteund in goede en mindere tijden. Daarnaast een uitermate groot dankwoord naar de trainers die de laatste seizoenen het U21 hebben voorzien van enkele toptalenten, ik hoop dat de managers door zullen gaan met hun spelers ontwikkelen zodat we ze ook nog terug gaan zien in het NT!

Daarnaast wil ik aangeven dat ik op de achtergrond nog wel de intentie heb te blijven helpen met het U21, contact onderhouden met managers en analyses maken van diverse tegenstanders. Dus mocht de toekomstige coach ooit een beroep willen doen op een klankbord of hulp op wat voor manier dan ook, zal ik zeker niet te beroerd zijn een steentje bij te dragen.

Ik zal de rest van het seizoen scrimmages proberen te regelen, waarbij enkel 20-jarigen (de volgende lichting) en directe NT-kandidaten (21-jarigen) zullen gaan spelen, om zo de volgende coach alvast een kleine voorsprong te geven in de vorm van meer ervaren spelers.

This Post:
00
126490.202 in reply to 126490.199
Date: 8/31/2010 1:05:40 PM
Overall Posts Rated:
1212
Dit is je kans om te laten zien dat je het beter kan. Dus stel je kandidaat voor de plek van U21 coach.

De gehele actieve community kent je inmiddels dus ze stemmen in ieder geval niet op een onbekende.

This Post:
00
126490.204 in reply to 126490.202
Date: 8/31/2010 1:47:33 PM
Overall Posts Rated:
9494
ik heb nooit beweer dat ik BC wil worden, of dat ik de intentie daarvoor heb maar mijn stem gaat zeker naar Kalebam.....
en ik hoop dat iedereen op hem stemt....

This Post:
11
126490.205 in reply to 126490.204
Date: 8/31/2010 5:35:59 PM
Overall Posts Rated:
6868
ik heb nooit beweer dat ik BC wil worden, of dat ik de intentie daarvoor heb maar mijn stem gaat zeker naar Kalebam.....
en ik hoop dat iedereen op hem stemt....

Er wordt toch ook niet gezegd dat je dat hebt beweerd, er wordt gezegd dat dit je kans is om het beter te doen, aangezien je kritiek hebt op de wijze waarop de huidie U21 coach zijn periodes heeft gecoacht. Daarom gaan mensen ervanuit dat jij denkt dat je het beter kan.

En mag ik vragen waarom je stem naar Kalebam gaat? Wat is hier je reden voor?
Weet je al wie zich nog meer verkiesbaar gaan stellen dan? Voor hetzelfde geld staat er een veel meer ervaren manager op, met veel meer kennis (niks negatiefs over Kalebam, maar er zijn altijd managers met meer kennis en ervaring).

This Post:
00
126490.206 in reply to 126490.201
Date: 8/31/2010 5:37:37 PM
Overall Posts Rated:
6868
Blij te horen dat je het U21 niet definitief vaarwel zegt!
Ik denk dat de aankomende U21 Coach, zeker in het begin, heel veel zal hebben aan jouw ervaring als U21 Coach.
Goed dat er in Nederland managers zijn zoals jij, die veel tijd steken in het belang van hun vaderland en andere mensen er een groot plezier mee doen!

Keep up the good work, 3PK!

This Post:
00
126490.207 in reply to 126490.205
Date: 8/31/2010 5:49:47 PM
Overall Posts Rated:
9494
Gewoon een kwestie van voorkeur denk ik of is dat inmiddels ook verboden.

Of ik het beter kan? vermoedelijk niet maar in mijn ogen heeft iemand gewoon afgedaan voor mij en de redenen daarvoor ga ik niet nogmaals aandragen en wat mij betreft is die discussie gesloten.
Ik heb inderdaad een vermoeden wie zich beschikbaar zou stellen echter deze persoon heeft al aangegeven dat als Kalebam zou runnen hij dit niet zou doen en ook zijn stem aan hem zou geven.

Ervaring is inderdaad een pre, kennis vind ik echter belangrijker en het een sluit het andere niet uit maar misschien moet er gewoon een keer fris bloed in en hem de kans geven te laten zien wat hij kan. Ikzelf kom gewoon nog wat kennis tekort die in rap tempo wordt bijgespijkerd. Ten tweede heb ik extreem hectische baan (ongelooflijk voor sommigen) waarbij ik sowieso de tijd niet heb om uberhaupt de ambitie voor een B.C spot te kunnen hebben. Onmogelijk om dat de aandacht te geven die het verdiend.

Kalebam heeft gewoon mijn voorkeur voor zover ik een vermoeden heb wie de kandidaten zijn.

This Post:
00
126490.208 in reply to 126490.207
Date: 8/31/2010 6:08:59 PM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
533533
Second Team:
The Milk
Ik ben in de regels in ieder geval nooit tegengekomen dat een voorkeur verboden is.

Kalebam klinkt als een goede kandidaat maar ik wacht nog even af wie zich allemaal aanmelden. Als dat eenmaal bekend is zal ik gaan kijken wie volgens mij tactisch het best onderlegd is.

Kalebam ken ik vooral als leergierige manager toen hij hier net aankwam. Benieuwd hoe ver hij ondertussen al is.

Crunchy! If you eat fast enough
This Post:
00
126490.209 in reply to 126490.207
Date: 8/31/2010 6:38:20 PM
Overall Posts Rated:
6868
Dat je een voorkeur hebt, oke. Die heeft iedereen, ik ook.

Ik bedoelde meer te zeggen (of eerder gezegd, vragen) hoe je nu al zeker kan weten dat je gaat stemmen op Kalebam.
Voor hetzelfde geld stelt een manager als Maup, Rice, Hero, Ysje, Fangio zich kandidaat, met een betere speech, betere motivatie, meer kennis, ervaring e.d.

De verkiezingen moeten nog beginnen, het lijkt mij dat je dit dan nooit zeker kan weten..?

Op dit moment denk ik dat ik ook op Kalebam zal stemmen, maar dat is meer omdat (als ik het me goed herinner) ik geen enkele andere manager heb horen zeggen dat hij zich kandidaat wil stellen.

This Post:
00
126490.210 in reply to 126490.209
Date: 8/31/2010 6:47:43 PM
Overall Posts Rated:
9494
Als Maup zich beschikbaar stel dan sla ik misschien nog aan het twijfelen maar als en van de andere zou runnen dan denk ik niet dat ik er overtuigd van ben dat ze het beter zullen doen en dat is niet lullig bedoeld maar ik zie dan niets veranderen en het doorgaan op de huidige weg.

Ik ben van mening dat er ook andere opties moeten zijn en dat je niets hebt gehoord kan kloppen alleen heb ik redelijk veel persoonlijke kennissen die misschien wel hadden willen runnen binnen BB maar nog niet genoeg ervaring hebben. Verder ben ik van mening dat er misschien eens een gewoon nieuw iemand de kar mag trekken, een gokje wagen kan altijd en door schade en schande wordt men wijs.......zei de koppige man....

Ervaring is er immers genoeg en ik weet zeker dat de B.C bij iedereen kan aankloppen als hij (of zij als er een dame zich meldt) vragen heeft en dat iedereen de BC ten alle tijden zal bijstaan zoals mij reeds is opgevallen. Pre vind ik wel dat de B.C actief op het forum is (iets wat LA3PK perfect deed).

Of de motivatie van jouw voorkeuren beter is dan die van Kalebam? Ik kan niet kijken naar de motivatie van anderen via een beeldscherm maar als zij hun verhaal beter kunnen brengen op internet dan ben ik best bereid daar naar te kijken alleen denk ik dat mijn keuze redelijk vast staat.