BuzzerBeater
BuzzerBeater Forums
BB Nederland > Nederland U21
Back to the Sneak Peek
BB Nederland
scouting
27
BBQ Buzzerbeater
75
vraagje?
3
Rik Smits Bokaal seizoen 13
54
Nederland U21
210
idee voor talenten
51
Annulering BBQ
2
BBQ Inschrijving
20
B3 S13
46
Nieuw Scouting systeem
1
op zoek naar hollands talent
3
Draft Seizoen 12
25
National Team Debate Thread
12
National Team Speeches
3
Ranglijst seizoen 13
8
Election Rules
1
Tijd BB?
6
LA Gregoire
24
GM-Arsjitekt!
19
Off Topic: Ander Nieuws (WK 2...
115
<
>
Favorite Folders
Nederland U21
Set priority
High
Normal
Low
Show messages by
Everybody
Tesse (1)
Nick (2)
Snowflake108 (2)
Search this Thread (Supporter Feature)
From:
Nick
To:
3point king
This Post:
0
126490.206
in reply to
126490.201
Date: 8/31/2010 5:37:37 PM
Overall Posts Rated:
68
Blij te horen dat je het U21 niet definitief vaarwel zegt!
Ik denk dat de aankomende U21 Coach, zeker in het begin, heel veel zal hebben aan jouw ervaring als U21 Coach.
Goed dat er in Nederland managers zijn zoals jij, die veel tijd steken in het belang van hun vaderland en andere mensen er een groot plezier mee doen!
Keep up the good work, 3PK!
When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.
Mark Unread
Ignore User
From:
Snowflake108
To:
Nick
This Post:
0
126490.207
in reply to
126490.205
Date: 8/31/2010 5:49:47 PM
Overall Posts Rated:
94
Gewoon een kwestie van voorkeur denk ik of is dat inmiddels ook verboden.
Of ik het beter kan? vermoedelijk niet maar in mijn ogen heeft iemand gewoon afgedaan voor mij en de redenen daarvoor ga ik niet nogmaals aandragen en wat mij betreft is die discussie gesloten.
Ik heb inderdaad een vermoeden wie zich beschikbaar zou stellen echter deze persoon heeft al aangegeven dat als Kalebam zou runnen hij dit niet zou doen en ook zijn stem aan hem zou geven.
Ervaring is inderdaad een pre, kennis vind ik echter belangrijker en het een sluit het andere niet uit maar misschien moet er gewoon een keer fris bloed in en hem de kans geven te laten zien wat hij kan. Ikzelf kom gewoon nog wat kennis tekort die in rap tempo wordt bijgespijkerd. Ten tweede heb ik extreem hectische baan (ongelooflijk voor sommigen) waarbij ik sowieso de tijd niet heb om uberhaupt de ambitie voor een B.C spot te kunnen hebben. Onmogelijk om dat de aandacht te geven die het verdiend.
Kalebam heeft gewoon mijn voorkeur voor zover ik een vermoeden heb wie de kandidaten zijn.
Mark Unread
Ignore User
From:
Tesse
To:
Snowflake108
This Post:
0
126490.208
in reply to
126490.207
Date: 8/31/2010 6:08:59 PM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
533
Second Team:
The Milk
Ik ben in de regels in ieder geval nooit tegengekomen dat een voorkeur verboden is
.
Kalebam klinkt als een goede kandidaat maar ik wacht nog even af wie zich allemaal aanmelden. Als dat eenmaal bekend is zal ik gaan kijken wie volgens mij tactisch het best onderlegd is.
Kalebam ken ik vooral als leergierige manager toen hij hier net aankwam. Benieuwd hoe ver hij ondertussen al is
.
Crunchy! If you eat fast enough
Mark Unread
Ignore User
From:
Nick
To:
Snowflake108
This Post:
0
126490.209
in reply to
126490.207
Date: 8/31/2010 6:38:20 PM
Overall Posts Rated:
68
Dat je een voorkeur hebt, oke. Die heeft iedereen, ik ook.
Ik bedoelde meer te zeggen (of eerder gezegd, vragen) hoe je nu al zeker kan weten dat je gaat stemmen op Kalebam.
Voor hetzelfde geld stelt een manager als Maup, Rice, Hero, Ysje, Fangio zich kandidaat, met een betere speech, betere motivatie, meer kennis, ervaring e.d.
De verkiezingen moeten nog beginnen, het lijkt mij dat je dit dan nooit zeker kan weten..?
Op dit moment denk ik dat ik ook op Kalebam zal stemmen, maar dat is meer omdat (als ik het me goed herinner) ik geen enkele andere manager heb horen zeggen dat hij zich kandidaat wil stellen.
When I run into an invisible spider web, I instantly become a kung-fu master.
Mark Unread
Ignore User
From:
Snowflake108
To:
Nick
This Post:
0
126490.210
in reply to
126490.209
Date: 8/31/2010 6:47:43 PM
Overall Posts Rated:
94
Als Maup zich beschikbaar stel dan sla ik misschien nog aan het twijfelen maar als en van de andere zou runnen dan denk ik niet dat ik er overtuigd van ben dat ze het beter zullen doen en dat is niet lullig bedoeld maar ik zie dan niets veranderen en het doorgaan op de huidige weg.
Ik ben van mening dat er ook andere opties moeten zijn en dat je niets hebt gehoord kan kloppen alleen heb ik redelijk veel persoonlijke kennissen die misschien wel hadden willen runnen binnen BB maar nog niet genoeg ervaring hebben. Verder ben ik van mening dat er misschien eens een gewoon nieuw iemand de kar mag trekken, een gokje wagen kan altijd en door schade en schande wordt men wijs.......zei de koppige man....
Ervaring is er immers genoeg en ik weet zeker dat de B.C bij iedereen kan aankloppen als hij (of zij als er een dame zich meldt) vragen heeft en dat iedereen de BC ten alle tijden zal bijstaan zoals mij reeds is opgevallen. Pre vind ik wel dat de B.C actief op het forum is (iets wat LA3PK perfect deed).
Of de motivatie van jouw voorkeuren beter is dan die van Kalebam? Ik kan niet kijken naar de motivatie van anderen via een beeldscherm maar als zij hun verhaal beter kunnen brengen op internet dan ben ik best bereid daar naar te kijken alleen denk ik dat mijn keuze redelijk vast staat.
Mark Unread
Ignore User
Disable Emoticons and Images