1) Som sagt så påverkar ju inte cupen slutspelet för oss som har så få lag. Den gör däremot att man kan variera sig och överraska i serien med fler normal.
2) Jag hade 4,5 efter förra matchen, då hade jag vunnit 4 matcher fler än dig... tror verkligen inte det har så stor påverkan. Att fan survey skulle påverka matchen på ngt sätt varken tror eller hoppas jag, det vore urbota bara dumt då det skulle göra dåliga lag sämre och bra lag bättre.
3) Jo träning till viss del... men 1 match gör inte så stor skillnad i det långa loppet.
Prestige, jo... men allt för få ser cupen som ngt mer än ent-höjare och det tar bort en hel del av prestigen för mig med, även om jag satsar på cupen. (Främst för att det finns en liiiten liten chans att få spela BBB
)
1. I de 3 första matcherna mötte jag lag jag kunde ta utan problem med TIE i de sista fem har jag kört Normal och jag tror det var en förutsättning för att jag skulle vara säker på kvartsfinalen. Så vad det gäller ent kunde jag i stort sett lika gärna fått Bissy i tredje rundan.
2. Först och främst, pengarna i cupen är långt från oviktiga! Visst du kanske bara får 600k eller något från cupen och det kanske motsvarar en hemmamatch för dig, men jag tror ingen skulle säga nej till ytterligare en hemamatch per säsong, vilket motsvarar nästan 10% högre intäckter från den viktigaste inkomstkällan. För mig handlar det om två hemmamatcher och för div tre laget som gick till kvart kan jag tänka mig att det var 3 hemmamatcher.
Jag har också 4.5 i surveyen, och håller med skuggan här, betydelsen är nog rätt liten och det lär vara betydligt bättre att vinna en eller två extra matcher i serien. Tror absolut inte att den påverkar matcherna.
3. Träningen tycker jag är viktig men svårt att räkna med att lyckas komma dit och i det långa loppet har det nog som sagt väldigt liten betydelse.
Prestige ser jag som det viktigaste och framförallt att du har en match till i veckan att bry dig om!