Skrev ett lång svar förut, bara för att bli utloggad.. Grr... Får sammanfatta mig kort nu.. Jo, har märkt det. BB-Sverige är ju bara en skugga av sitt forna jag och de sämsta genom tiderna (?). Finns ju chans att stanna kvar om man kommer i rätt serie men ska inte köpa in fullt med 35+ spelare utan framtid för att stanna kvar utan att spela mina rookies. Kommer troligen att utveckla, vill ha en kärna av rookies som man kan träna å hålla i ett bra tag. Dock ingen idé å ligga 100k under lönetaket å spendera 100k på inget. Har köpt in i 2 TO's dumt nog bara för att jag skaffade tränarn igår. Får se vad som händer med dom.. Angående draften så lär jag nog sälja mitt första-pick om det är en SS eller högre med ok skills. E det p-allstar (eller lägre) finns det troligtvis inget behov utav han i LL i framtiden. Men det är klart, vill ju inte förstöra ett framtida LL-ämne. Vi får helt enkelt se om vad jag får vid draften och om jag ens får något att sälja. Men en andra å tredje-rundare kan ju vara guld i en död serie så nått borde man ju få tycker man. Och sen håller jag även med om spelartyperna. Såg en C förut med 45k i lön å fina insideskills, men obefintlig i alla outside skills. Föga förvånade såldes han inte. Sen har jag sett spelare runt 25-års ålders med 6-15k i lön gå för millen så det kanske blir bra om min träning går som förväntat. :)