leuk om te vragen achter bewijzen....
hoe denk je dat het te bewijzen valt? Ervaring komt zo traag bij aan, dat je gewoon niet kan bewijzen of de pop nu enkel van de league wedstrijden komt of dat er ook een deel NT wedstrijden bijzitten.
kwa blesures
denk ik dat er geprogrameerd is dat elk NT team een dokter level10 heeft (enkel het beste voor een NT), waardoor de kans dat de blesure langer duurt ook afneemt.
Als je een bewijs wilt dat het geen arcade is schuif ik je deze vraag toe:
All-Star game is arcade, als een speler gekwetst is, speelt hij toch mee in die wedstrijd. Nu de vraag: als een speler gekwetst is, kan je hem dan laten spelen in het NT? Is het dan arcade?
:)
Voor mij hoeft niemand iets te geloven van wat GMs zeggen hoor, maar als iemand het ons vraagt, en wij antwoorden, dan neem ik aan dat de vrager zelf het wel zal geloven. Waarom zou iemand een vraag stellen aan iemand die hij niet gelooft.
;)
Als GM-Juicepats zegt dat een BB zelf hem heeft gezegd dat NT spelers ervaring krijgen voor het spelen van NT wedstrijden ben ik geneigd hem te geloven. Wie dit niet geloofd is voor mij evengoed, maar schuif de bal dan niet terug naar degenen die vragen beantwoorden aan iemand die wel geinteresseerd is in het antwoord.
Wij vragen jou bvb toch ook niet om te bewijzen dat het arcade is? ;þ
No hard feeling trouwens en zeker geen persoonlijke aanval. Jij denkt het jouwe, wij denken het onze, anderen moeten voor zichzelf uitmaken wie of wat ze geloven. Maar bewijzen kan niemand wat.
![:)](/images/conf/emoticons/smile.png)
They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.