2. Ja jag pratade såklart bara ur min egen synpunkt... och med priserna på transfern så tycker jag fortfarande att det är ganska lite pengar med 510k för att gå till semi. Vill iofs med den fria lottningen inte att det ska vara mer prispengar, även om det kanske skulle få fler att satsa på cupen, utan tycker bara att de inte räcker särskilt långt om man ser på transfern
Ber om ursäkt om ni tycker det är fel, jag har ganska länge varit nonchalant med pengarna här på BB
2.Transfern är trasig för tillfället så den tycker jag inte man kan använda för jämförelse, men faktum är att även som den är nu så får du generellt bättre spelare om du är beredd att lägga till ytterligare 0,5 mille.
Klart du inte ska be om ursäkt, men jag håller inte med om att ekonomin är oviktig. Jag kan hålla med om att det kanske kan vara bättre att åka ur cupen om det gör skillnaden i tv-match eller mot rival (ofta får jag en eller fem stjärnor här och de sitter i länge) men i övrigt tror jag cuppengarna är värda.
Vad drar du in per vecka, 500k? Då ger cupen dig 10% högre intäckter de första veckorna, sedan närmar det sig 20%. Nu är det ju väldigt många aspekter av det här spelet men lite grovt kan ju säga att det kommer bli svårt för Mosq att hålla A-torp bakom ssig i serien om A-torp hela tiden tjänar 10-20 % mer pengar. För mig som ligger mellan 250 och 300k per vecka är ju skillnaden ännu större.