BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Nederland U21

Nederland U21

Set priority
Show messages by
This Post:
00
126490.210 in reply to 126490.209
Date: 8/31/2010 6:47:43 PM
Overall Posts Rated:
9494
Als Maup zich beschikbaar stel dan sla ik misschien nog aan het twijfelen maar als en van de andere zou runnen dan denk ik niet dat ik er overtuigd van ben dat ze het beter zullen doen en dat is niet lullig bedoeld maar ik zie dan niets veranderen en het doorgaan op de huidige weg.

Ik ben van mening dat er ook andere opties moeten zijn en dat je niets hebt gehoord kan kloppen alleen heb ik redelijk veel persoonlijke kennissen die misschien wel hadden willen runnen binnen BB maar nog niet genoeg ervaring hebben. Verder ben ik van mening dat er misschien eens een gewoon nieuw iemand de kar mag trekken, een gokje wagen kan altijd en door schade en schande wordt men wijs.......zei de koppige man....

Ervaring is er immers genoeg en ik weet zeker dat de B.C bij iedereen kan aankloppen als hij (of zij als er een dame zich meldt) vragen heeft en dat iedereen de BC ten alle tijden zal bijstaan zoals mij reeds is opgevallen. Pre vind ik wel dat de B.C actief op het forum is (iets wat LA3PK perfect deed).

Of de motivatie van jouw voorkeuren beter is dan die van Kalebam? Ik kan niet kijken naar de motivatie van anderen via een beeldscherm maar als zij hun verhaal beter kunnen brengen op internet dan ben ik best bereid daar naar te kijken alleen denk ik dat mijn keuze redelijk vast staat.