Nej jag tror jag kommer låta han vara PF och ja och nej jokehim tränar 2 centrar som har typ samma på några punkter som PF så nej jag tränar inte bara han jag rullar runt på just nu när jag kör 2 platser 4 spelare som får träning men all foukus är på janne det har du rätt i han får alltid första träningen så han får minst 48+ min sen det där med game shape har jag faktiskt inte lagt ner nån tid på, det blir som det blir där. Jag ska få han att popa en till i rebound innan jag släpper det sen ger jag mej nog på 1on1 träning och efter det så blir det OD ett tag i alla fall hur högt får vi se tills det börjar gå trögt ;).
Mmm kollade just SF hur dom ska byggas upp kanske man ska slå om på det trots allt
behöver ju "bara" OD och JS men ni vill inte att jag satsar med han mot U21 då ? Utan försöker mot stora landslaget ? För han var väl ett prospect för PF där tror jag det var. Efter denna vecka går jag över och kör lite 1on1 så får vi se vad det ger tills jag får upp handling nått snäp sen får vi se om jag går över på SF träning känns lockande det med men vi får se. Tar tag i det mer när och om jag får nån bra junis in i laget.
Last edited by musse99 at 6/14/2011 3:10:45 PM