Luulen et rahaa sais kivasti siel, niinkuin oot kertonutkin ;) uskoisin et kun pysyy siinä playoff paikkkojen tuntumas eli 4-5 sijoilla, niin aikanaan kehitys tapahtuu ja tappeleekin jo finaali paikasta. Jonka jälkee nousua voi alkaa ajatella, kuitenkin pitäis löytää tapa et joukkue pystyy kehittyy vähitellen lisää. Okei notkahduksia tulee jopa väkisin, esimerkkinä toimin mä oikeastaa... Ensi kausi tai seuraava on oikeasti ne mun kaudet nousua ajatellen. Ainakin kuvittelen
kaiken täytyy olla tasapainossa (talous plussalla mukavasti, kehitys käyrä ylöspäi joukkueena ja areenan koko)!
Tonon liittyvään tekstiisin... Olen itse pohtinut kyseiatä asiaa et miten siirtyä korinalus reeniin, niin se on oikeastaa mahdotonta minusta. Koska jos aikoo kehittää koko joukkuetta, niin joukkue voi saavuttaa vain tietyn tason ja tällöin ei tule niitä staroja viisikollista. Kuitenkin niistä sf peluireista saa rahaa ja niitä on kallis ostaa. Miten siis saada hyvä sf? No sillä pelurilla on oltava jommat kummat taidot jo hallussa (sisä tai ulko). En tiiä vielä kumpi on halvempi ostaa, mutta tätä kokeilua ainakin toteutan ton minun ranskiksen kanssa
toimin siis näin: kaksi kovaa staraa sg, pg paikoilla ja tuleva stara vaihturina näihin. Kehitys näille paikoille, jos kaikki menee kuten toivon niin tämä vaihturi vie avarin paikan nopean kehitys iän loputtua toiselta avarin staralta ja tällöin myyn sen avarist tippuvan voitolla. Toinen pysyy vanhoille päiville asti, mutta myyn lopuksi ja pysyn omilla. Kun myynti on tapahtunut, niin seuraava siirtyy vaihturin rooliin odottamaan tätä samaista ryöstöä avarin paikasta ja samassa olen joko draftannut/ostanut uuden tulevaisuuden tähän lumipalloefektiin
jossain kohtaa taas se tuleva sf on valmis avariin ja sit aika hommata seuraava tulokaa siihen spottiin samaa systeemiä käyttäen. Korinalle siis ostan pelureita tason mukaan, mutta en kehittymään. Koska korinalus pelaajat ovat halvempia... Tai tässä luulossa olen ollut kauan. Kysykää jos meni jokin ohi, mutta siinä oikeastaan oma strategiani on ;)