Bona opinió eiqtal...
A veure! El format m'és indiferent, però ja l'hauriem d'anar aclarint!
Es tractarà de exposar els pros i contres de cadascuna i opinar sobre quin agrada més.
En principi hi ha dues propostes de formats diferenciades:
1. La primera seria el que hi ha vigent aquesta temporada. El podem anomenar format de lliga, ja que és com si fós una Lliga Catalana paral.lela a l'espanyola, però més breu (per problemes de calendari).
La cosa bona que té és que tots els equips juguen básicament les mateixes jornades.
Per contra, la veritat és que sí, que és més rígid pels que comencen desde abaix.
2. El segon, seria el format de copa, ja que encara que hi ha una lligueta inicial, s'anirien fent eliminatòries per passar de ronda.
Un dels inconvenients serien pels que segueixen en Copa espanyola, q potser tendrien més difícil participació, i que hauriem d'escollir una data una mica més tard perquè poguessin entrar uns quants més eliminats de copa espanyola (crec que és alguna cosa parescuda al que fan a la Galiza Cup).
Una altra diferència amb el format lliga, és que en aquest alguns clubs només jugarien 3 partits i ja quedarien eliminats després de la lligueta la meitat dels participants. O sigui, que per a molts la Copa CAT serà molt curta.
Si parlem amb propietat, tendria més essència de copa la segona opció; ara bé, no sé si preferiu una espècie de Competició Catalana (com si fós una lliga pròpia) o si preferiu tenir una Competició de Copa pròpia mitjançant eliminatòries.
La meva opinió SINCERAMENT en aquests moments es de 50%-50%. Em refereixo a que no puc escollir amb una de les dues opcions ara mateix.
Podem crear una mica de debat opinant i tal, i (com que crec que és el més important de la competició per la pròxima temporada) acabant amb una mena de votació com:
-Format Lliga: (+ X) votacions.
-Format Copa: (+ X) votacions.
Ja veis que a mi això de la democrazia em mola un munt :D.
Ara bé, el que no voldria per res del món és crear una divisió per culpa d'això entre els participants!! Al cap i a la fi, què més dóna?? Surti el que surti serà una competició ben honorable com les altres!!
Esperu unitat amb la decisió que es prengui (pareixo un jutge de pau :s)
Què en deis?