ik denk dat Supersonics er wel weer voor gaat, en dan ben ik eens benieuwd wie hen eruit zal smijten...
Misschien als ze op verplaatsing moeten tegen een andee topper, die dan nadien niet de motivatie heeft om zelf tot het einde de rit te nemen, maar anders...
binnen een ronde of 3 is er al iets meer duidelijkheid over wie en wat er nog inzit. Voorlopig is het nog een lange weg, en er zitten waarschijnlijk nog een groot deel teams bij die niet gemotiveerd zijn de nodige offers te brengen.
Over 3 rondes blijven dan de ploegen over die er misschien allen toch voor wilen gaan, en dan zal de strijd weer zwaar worden. ;)
Ondertussen probeer ik wat in te lopen wat vlaggetjes betreft.
Mijn training deze week is om 1 of andere onverklaarbare reden weer volledig verkloot. Alle plaatsen tot en met reserves toe ingevuld, en nog hebben mijn mannen die meegingen, maar geen speelpositie kregen minimum 10 minuten gekregen. Mijn starting SG slechts 16, en mijn back-up 32, en zo van die zaken. Nochtans stond ik geen 20 punten voor bij aanvang van het 4de kwart...
Soit, er komen nog weken he. ;)
Shit happens ... (a lot bij BoD lately zelfs ;) )
They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.