:) joken faldt absolut ikke i god jord, så meget kan jeg sige. Jeg selv og andre kæmper en hård kamp for at vores største talenter ender hos managers der har intentioner om at udføre den bedst mulige træning. Så nej må indrømme jeg var lettere frustreret når der nu var 3 danske managers der rent faktisk var villig til at bruge mange penge på fyren. Men når det så er sagt er jeg glad for at høre at du har planer om at træne ham. Det får næste sæsons U21 hold til at se rigtig godt ud.
Hvad angår slavensky er jeg som landstræner selvfølgelig ikke enig i dit valg. Han havde muligheden for at blive en superstjerne. Han er stadig den bedste vi har, men vi kommer til kort imod de fleste modstandere. Er som før nævnt godt klar over at klubholdet kommer i første række, og lønbudget, udvikling af truppen mv. tæller rigtig meget. Og lidt svært at diskutere hvilke skills der er nødvendigt for at vinde på klubplan med en manager der spiller med om B3 hver sæson;)
Wivel er det tæt på at være det bedste vi har på SG, men stadig et godt stykke fra hvor vi skal hen. Så mit håb er at han forsætter sin træning.
Jeg fulgte MIs minutter i starten og det blev ihvertfald ikke til 48+, men hans cap er som du siger nået, og det er der en del managers der finder ud af for tiden på den dyre måde:) De stats der ligger på caps er lidt for høje i de fleste tilfælde.
Hvis det stod til mig havde vi flere af denne type spillere
(10643192), og kun 25 år, så masser af træning endnu. Det er den type vi ofte er oppe imod. og når man tænker på at vores bedste guards ligger med et par lvl 17 skills, en enkelt 18. så er der lang vej endnu. Vi er et lille bb land, så der er ikke mange spillere i draften med de rette skills og potentiale, så at få dem trænet ordenligt og tilstrækkeligt er første prioritet.
Last edited by funzip at 9/5/2011 7:35:10 PM