BuzzerBeater Forums

BB Danmark > Pressemeddelelser

Pressemeddelelser

Set priority
Show messages by
This Post:
00
69650.222 in reply to 69650.221
Date: 9/5/2011 3:15:48 PM
Overall Posts Rated:
12901290
kan jo være jeg er blond og godtroende, håber jeg da;) .. skal absolut ikke udelukkes. Men når jeg tænker på en tidligere post her ang. MI og tænker på resultatet af det "blockbustertrade" er min frygt vel berettiget.

Haha, Lad mig lige poste mailen fra landstræneren og mit svar

> hey ,
>
> Ville lige sige tillykke med dit nye kæmpe talent. Der var god kamp om ham. Ved jeg er hurtigt ude her;) men er nysgerrig ang. træning mv selvfølgelig.
>
> mvh
>
> funzip
Nej, har faktisk kun købt ham for hans forsvar til hjælp i B3. Desværre...

Min mail en times tid senere til ham så således ud

;-)

Jeg har ikke meget at bruge ham til som han er nu. Slet ikke i B3. Så det var selvfølgelig en and. Han får fuld klampe på træningen og skal være arvetager for mine 2 andre NT C. Jeg kunne ikke dy mig :-)

Mht. Ingerslev, så fik han en HEL SÆSONs træning hos mig. Men poppede 1 gang! Så det var ikke viljen eller intentionerne der manglede, men hans cap som var nået!

Håber landstræneren er kommet sig oven på chocket......

Last edited by Mod-worthy42 at 9/5/2011 3:16:13 PM

This Post:
00
69650.223 in reply to 69650.222
Date: 9/5/2011 3:30:49 PM
Overall Posts Rated:
754754
Så har jeg nok ikke forstået konceptet med 1 pos træning og minutterne, hvad MI angår?? og for den sags skyld andre trainees. Du har det jo med at nå langt og spille med om ( og vinde;) ) alt hvad du er med i, og der er der ikke meget plads til 1 pos træning, af et ungt talent. Så havde jeg hellere set både Slavensky og Wivel trænet videre max. havde de fået den maksimale træning havde vi stået godt.

Det er selvfølgelig en landstræners drøm og ønsker, og jeg er klar over, og sådan skal det selvfølgelig være, at klubholdet kommer først. Men derfor er min frygt for tab af talent så stadig berettiget. På trods af din lille joke, i vores mails , som du så flot har postet her. Men jeg ser da frem til at blive modbevist.

Vi har som før nævnt en masse gode spillere, men ingen superstjerner. Der er for mange spillere der går tabt efter de når 22-23 år og kun får lidt eller ingen træning.

This Post:
00
69650.224 in reply to 69650.223
Date: 9/5/2011 6:18:06 PM
Overall Posts Rated:
12901290
Nu håber jeg ikke min joke blev taget ilde op. For det var ren gas, og med respekt for det arbejde du ligger i landsholdet. Det tror jeg de fleste her er klar over at jeg bifalder. Jeg har hele tiden været en af dine varmeste fortalere. Ellers havde jeg sgu nok heller ikke postet joken hvis jeg tidl. havde svinet dig til. Så havde det været upassende.

Mht. træning, så misforstår, eller snakker vi vist forbi hinnanden? Eller måske er det bare mig?

Jeg trænede som sagt maksimalt på MI i mere end en sæson med 1 pop til følge i OD hvis jeg husker ret. Så er han ikke længere et talent og det er spild at træne på ham. Om det var mig eller et 4 div hold er underordnet. Når citronen er presset er det fjollet at spilde mere tid og ikke tage den næste citron i hånden. Jeg er slet ikke med hvis du mener at nogen manager, mig inkluderet burde træne mere på ham. Det gir ingen mening.

Slevensky og Vivel? De har i al den tid jeg har haft dem fået MAX træning. Dog stoppede jeg på slavensky efter 1. uge i denne sæson da det ikke længere kan betale sig pga. alderen. Men Vivel har fået fuld træning, det var jeg overbevist om du var klar over. Balancen imellem at vinde og træne er meget dårlig. Så en gang i mellem må man smide planen over bords og starte med noget andet. Jeg søgte med lys og lygte efter talenter som kunne trænes på og bidrage til holdet. Men de var der ikke. Jeg ville lave nogle onde SFs. Men det må jeg sande ikke kunne blive til noget med danske spillere. Nu vil jeg i stedet lave en well rounden super C/PF ud af uffe. Det kan jeg love. Han får som alle de andre danske talenter jeg har trænet max træning (hvis minutterne rammer perfekt) og er i langtidsplanerne. Jeg har ofret en del kampe igennem tiden for at holde træningen fremfor resultaterne. Det ser man måske ikke lige, men det er nu sandt. Prøver dog at opnå begge dele.

Min plan var at komme langt i B3 og så købe helt vildt ind og vinde skidtet. Indtil jeg langt om længe fik overtalt Baskers til at sælge ham. Så røg en del af mit budget på ham i stedet. Så tro det eller ej, jeg har ofret en del på at træne dette kæmpe talent. Så at der tvivles på min oprigtighed omkring dette er ikke berettiget IMO.

Jeg kan så ikke love at han får enkelttræning resten af hans karriere, for det ville også betyde at han ville forblive lvl 7 i reb.og det kan ikke bruges til meget. Det mest triste er at han når han er færdig sikkert vil indbringe mindre end jeg gav for ham. Så det er knapt lønsomt.

Jeg kunne fortsætte bla bla bla fra nu af og til jul. Men jeg skal vidrere nu. Just my 2 cents :-)

From: funzip
This Post:
11
69650.225 in reply to 69650.224
Date: 9/5/2011 7:34:15 PM
Overall Posts Rated:
754754
:) joken faldt absolut ikke i god jord, så meget kan jeg sige. Jeg selv og andre kæmper en hård kamp for at vores største talenter ender hos managers der har intentioner om at udføre den bedst mulige træning. Så nej må indrømme jeg var lettere frustreret når der nu var 3 danske managers der rent faktisk var villig til at bruge mange penge på fyren. Men når det så er sagt er jeg glad for at høre at du har planer om at træne ham. Det får næste sæsons U21 hold til at se rigtig godt ud.

Hvad angår slavensky er jeg som landstræner selvfølgelig ikke enig i dit valg. Han havde muligheden for at blive en superstjerne. Han er stadig den bedste vi har, men vi kommer til kort imod de fleste modstandere. Er som før nævnt godt klar over at klubholdet kommer i første række, og lønbudget, udvikling af truppen mv. tæller rigtig meget. Og lidt svært at diskutere hvilke skills der er nødvendigt for at vinde på klubplan med en manager der spiller med om B3 hver sæson;)

Wivel er det tæt på at være det bedste vi har på SG, men stadig et godt stykke fra hvor vi skal hen. Så mit håb er at han forsætter sin træning.

Jeg fulgte MIs minutter i starten og det blev ihvertfald ikke til 48+, men hans cap er som du siger nået, og det er der en del managers der finder ud af for tiden på den dyre måde:) De stats der ligger på caps er lidt for høje i de fleste tilfælde.

Hvis det stod til mig havde vi flere af denne type spillere (10643192), og kun 25 år, så masser af træning endnu. Det er den type vi ofte er oppe imod. og når man tænker på at vores bedste guards ligger med et par lvl 17 skills, en enkelt 18. så er der lang vej endnu. Vi er et lille bb land, så der er ikke mange spillere i draften med de rette skills og potentiale, så at få dem trænet ordenligt og tilstrækkeligt er første prioritet.

Last edited by funzip at 9/5/2011 7:35:10 PM

This Post:
11
69650.226 in reply to 69650.225
Date: 9/6/2011 4:40:34 AM
Overall Posts Rated:
12901290
Jeg beklager du tog det ilde op, det var bestemt ikke meningen. Jeg troede bare at ironien i at jeg skulle købe et 19 årigt talent for at bruge ham i B3 ikke var til at misforstå.

Jeg tog fejl og kan igen kun sige at det ikke var i ond tro.

This Post:
11
69650.227 in reply to 69650.226
Date: 9/14/2011 9:53:03 AM
Overall Posts Rated:
55
I Børsen der udkommer på i uge 38 kan man læse at en artikel om Bakken Bears af den økonomiske vismand Ole Vam Ørting
han skriver følgende:
Det er med største uro og nervøsitet at jeg kan konstatere den ligegyldighed denne manager udviser, hvis der ikke snart bliver gjort tiltag mod denne mandMagtens mand ender Bakken Bears med en kæmpe gæld, og ikke nok med det Skat har indledt en undersøgelse om skattesvig for flere 100 mio kr. i perioden sæson 4 til sæson 10.
Konkursen nærmer sig der er ikke flere penge i kassen,

This Post:
00
69650.228 in reply to 69650.227
Date: 9/14/2011 10:26:53 AM
Overall Posts Rated:
12901290
Tror dine dejlige C spillere er guf for en del B3 hold lige inden slutspillet så mon ikke salg af dem kan afværge den truende konkurs og dårlig management.

Det er trist.

This Post:
00
69650.229 in reply to 69650.228
Date: 9/16/2011 2:51:47 PM
Overall Posts Rated:
55
Så galt er det nu heller ikke, jeg har bare ingen tid til at passe spillet desværre.

From: schouw
This Post:
33
69650.230 in reply to 69650.1
Date: 9/28/2011 5:00:10 PM
Horsens Kasuars
DBL
Overall Posts Rated:
12231223
I morgen står Longlegz for første gang i klubbens historie i den danske pokalfinale.
Modstanderne er mægtige Lakers, som naturligvis er kæmpefavoritter.

"I kan være helt sikre på, at Longlegz vil spille vores (lille) chance, og se, om det skulle kunne lykkes, at slå DL. En gang skal jo være den første", skryder manager schouw, til den samlede danske sportspresse (Tommy fra Horsens Folkeblad)

"Vi vil ikke stå tilbage for noget som helst, udtaler manager schouw"." Flid, fedt og snyd skal belønnes behørigt", fortsætter han, mens han, med favnen fuld af god spansk rødvin, leder efter adressen på dommernes hotel.

Ja, ja, Lakers skal ikke føle sig alt for sikre på sejren.

God kamp til alle.

This Post:
00
69650.231 in reply to 69650.230
Date: 9/28/2011 5:48:31 PM
Overall Posts Rated:
12901290
I morgen står Longlegz for første gang i klubbens historie i den danske pokalfinale.
Modstanderne er mægtige Lakers, som naturligvis er kæmpefavoritter.

"I kan være helt sikre på, at Longlegz vil spille vores (lille) chance, og se, om det skulle kunne lykkes, at slå DL. En gang skal jo være den første", skryder manager schouw, til den samlede danske sportspresse (Tommy fra Horsens Folkeblad)

"Vi vil ikke stå tilbage for noget som helst, udtaler manager schouw"." Flid, fedt og snyd skal belønnes behørigt", fortsætter han, mens han, med favnen fuld af god spansk rødvin, leder efter adressen på dommernes hotel.

Ja, ja, Lakers skal ikke føle sig alt for sikre på sejren.

God kamp til alle.

Jeg ser frem til en spaendende kamp og forventer den blir taet. Jeg satser såklart på at vinde men tager ikke noget for givet.

God kamp!

This Post:
00
69650.232 in reply to 69650.231
Date: 9/29/2011 10:54:00 AM
Overall Posts Rated:
1010
God kamp til jer begge. Det bliver spændende - DL må være favorit, men det bliver nok en tæt kamp.

Advertisement