mja in die SF volg ik je niet goed. Tenzij er enorm veel inside verdedigende NT teams zijn, en jij enkel outside georienteerd wil spelen.
als je wat opties wil openhouden zou ik minder eisen stellen op handling en passing, en meer op inside scoren en vooral inside defense voor die SF...
voor de rest volg ik je wel.
mijn PG is dus zoals ik verwachtte al lang niet goed genoeg meer. ;)
Nog een bemerkingetje.
Na alles wat ik gelezen heb van de hand van BBs vind ik hen wat tegenstrijdig op gebied van driving.
Gans in het begin heeft een GM geoordeeld dat dit een van de belangrijkere skills is voor PGs, maar volgens mij (ondertussen) is driving zowat even belangrijk voor je ganse ploeg, dus daarmee bedoel ik dat het niet belangrijker is voor een PG, dan voor een C... Ik kan er natuurlijk naast zitten. Maar voor mij is driving ondertussen opgetrokken bij de formules voor mijn inside spelers, en wat afgezwakt voor mijn outside, zodat ze inderdaad zowat even zwaar wegen op elke positie.
Ieder vult dit zelf in uiteraard. ;) Ik wou gewoon maar even meegeven hoe mijn idee daarover ondertussen is.
Persoonlijk zou ik daar dus geen breekpunt van maken.
They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.