A więc póki co nie zrobiłeś. A miałeś 13 sezonów do analizy a ja tylko dwa.
Żalisz się, że masz mało czasu...to po co w takim razie już starujesz w wyborach głosząc wszem i wobec o "odwróconych"? Przecież Ty nie masz nawet danych, żeby się tym porządnie zająć! Co więcej nie masz nawet danych, które potwierdzą, że wytrenowanie zawodników, o których mówisz jest w ogóle realne. To co nasz różni to to, że ja najpierw sam sprawdzam (np. trening PS dla C), a dopiero później zachęcam do tego ludzi. Natomiast Ty najpierw zachęcasz, a dopiero później działasz.
Jakiej arytmetyki do tego używasz? Wg mnie w obydwu modelach trzeba dokładnie tyle samo chętnych, bo jest tyle samo miejsc w kadrze. Nie wiem jaką matematykę kończyłeś i ile klas, ale dla mnie 18 równa się 18 w każdej znanej mi metryce.
Studiuję na Politechnice Warszawskiej i pewnie miałem więcej w życiu matematyk niż Ty lat:P...Chyba sobie nie zdajesz sprawy ilu zawodników odpada w trakcie. Przez 3 sezony z około 80 zawodników z każdej pozycji, czyli około 400 wirtualnych koszykarzy zostaje 18-stu, którzy mogą zaistnieć na arenie międzynarodowej. Jak chcesz stworzyć silną reprezentację "odwróconych" mając garstkę zawodników do takiego treningu? Skoro przez 3 sezony z różnych powodów odpada tylu graczy, a trening "odwróconych" będzie trwał dużo dłużej (według moich obliczeń nie mniej niż 8 sezonów) to ile Twoim zdaniem zawodników odpadnie po drodze? Albo inaczej.. jak uda Ci się znaleźć tylu zawodników, a przede wszystkim chętnych menadżerów do treningu "odwróconych"? Jeśli już "odwróceni" mieliby coś wnieść w walce o ME, czy MŚ to trzeba do tego wielu sezonów. Kadra NT kształtowała się sezonami i dalej jest w niej wiele braków. Natomiast wygląda na to, że Ty chcesz całą reprezentację "odwróconych" stworzyć z zawodników z jednego lub dwóch sezonów, zdobywamy ME i najlepiej MŚ i "odwróceni" do wyrzucenia:D:D:D Komu wydaje się to realne?:)