Hyggelig å se mange innlegg i landslagstrådene
Ifht dette med Singapore, så tror også jeg at de råtrener 1 posisjon der. De er et mindre land enn oss, så at vi skal kunne få til noe slikt her er ingen umulighet. Vi må bare gjøre det
Hadde vi fått til en slik dugnad her, så ville vi stilt mye mer slagkraftig i framtidige turneringer og kvalikker. Kjører maks på scouting her hver sesong, og er gjerne med på en slik dugnad for å få U21 sterkere. Dette vil jo også gagne A-landslaget med tiden. Personlig er jeg villig til å selge ut endel (kanskje hele) laget for å bidra, budrundene kan bli heftige så det er greit å få frigjort så mye kapital som mulig. Et evnt nedrykk til II tåler jeg, kommer alltids opp igjen
Draften går jeg gjennom hver sesong, de siste sesongene har jeg sånn just in case notert samtlige talenter ned til allstar-potensial, samt noen få med høy lønn men med dårligere potensial. De sistnevnte har veldig små sjanser til å nå U21, men jeg har valgt å gi de en sjans.
Disse sesongene jeg har vært U21-trener og gått gjennom draftene, så er det dessverre endel fine talenter som havner på datalag og således går tapt. Noen få har blitt redda, men dessverre ikke alle.
Men noe positivt er det. De 3 18-åringene jeg har i U21-stallen denne sesongen har alle blitt trent meget bra denne sesongen, idag f.eks. så ble det registrert 5 pop på de til sammen, og da tenker jeg ikke på kondis og frikast.
Jeg vil belønne de 3 managerene som trener de, ved at de får noen kamper nå på slutten av sesongen. Godt mulig de får noen minutter i mandagens kamp også.
Har ikke bestemt meg enda for å stille til valg neste sesong enda, men jeg skal uansett gå gjennom draften når den foreligger så den som evnt overtar roret skal få en oppdatert oversikt over talentene.