Kyllä possujen rosteria kun katsoo, niin pelottaa jo, kun he päättävät aloittaa pelaamaan täysillä

Slashereiden kuulumisia: Joukkueessa on muutamia ongelmakohtia. 34-vuotias, joukkueen Hall of Famer, Saulius Pavirsiz ei enää ole sellainen tykki, kun mitä vielä pari kautta sitten. Viime pelissä mies mätti kasuaalisti 39 pojoa, mutta ailahtelua tulee nykyisin jo huomattavasti enemmän kuin pari kautta sitten. Pavirsiz on palvellut uskollisesti joukkuettamme 5 kauden ajan, ollen jokaisella kaudella joukkueen paras pistemies. Pelejä on vaan vähemmän edessä kuin takana, joten tämä kausi lienee viimeinen "Saulille", jos edes pelaa koko kautta meillä.
Yksi asia, missä annamme tasoitusta on aloittava SF:n paikka, jossa olen vuorotellut Nylundia ja Sahllmania. Molemmat lupaavia pieniä laitureita, joista ainakin toinen, mahdollisesti molemmat, kasvatetaan joukkueeseemme oikeasti isoon rooliin. Nylundilla on potentiaalia vähempään, mutta tämän hetken taso on Sahllundia kovempi.
Areenaa olemme laajentaneet jo kolmesti viime kauden lopun ja tämän kauden alun aikana. Se on nyt siinä kunnossa, kun haluan sen tässä vaiheessa olevankin. Tyylejä menestyä on toki monia, mutta itse olen oikeastikin luonteeltani melko pihi, joten talouden ehdoilla mennään aina. Pitää laskea, millaiset palkat pystytään kattamaan nykyisillä tuloilla ja jättää siihen sopivasti pelivaraakin toimia tarpeen mukaan, ennen kuin mitään päätöksiä meidän leivissä tehdään.
Seuraavaksi Cupiin. Vaikea asia päättää, tullakko täydellä höyryllä hakemaan voittoa ja rahavirran jatkumista cupissa vai mennäänkö normilla ja säästellään lauantain matsiin Lovegunsia vastaan.