BuzzerBeater Forums

BB België > klaagmuur

klaagmuur

Set priority
Show messages by
This Post:
00
6831.241 in reply to 6831.240
Date: 5/10/2009 8:30:55 AM
Overall Posts Rated:
00
ten eerste, hij is er nog niet. Ge kunt nog altijd revanche pakken.

Akkoord

dat uw coach de verkeerde mannen opstelt heeft veel met uw keuze te maken.

aanvankelijk was 'let coach decide'een vrij goede keuze, maar de BBs hebben gemerkt dat het oneerlijk is tov de managers die zelf order willen geven om de 'let coach decide'functie de best mogelijk keuze te laten maken, omdat je dan altijd het best speelt door dat te kiezen en geen opstelling mee te geven.

Daarom zal de coach dus niet de BESTE keuze maken, maar zeker ook de slechtste niet.
Als je zelf echter ervaring hebt en weet wat het best is voor je ploeg, neem je ook best de touwtjes in eigen handen...

Heeft hij wel "let coach decide" gekozen? Ik vermoed dat het eerder "volg strikt orders" was.

Zelf dus back-ups en reserven opstellen is dus een goed plan. Alle vakken invullen en je coach gebieden het schema te volgen kan hetgeen wat je aanhaalt voorkomen...

En nochtans had ik 1 C en 2 PF op de bank

Lijkt me evident dat deze werden ingevuld.

Dit gezegd zijnde zijn kwetsures natuurlijk altijd kut. Het is DE onberekenbare factor. Zoals je zegt, als alles volgens plan verloopt, kan dat alles om zeep helpen.
Het brengt wel extra leven in het spel, soms ten nadele, soms ten voordele. Zo zal je bvb over x aantal tijd misschien ook een wedstrijd kunnen winnen, die je niet gepland had te kunnen winnen.... Uiteindelijk levelt alles behoorlijk uit, als je maar lang genoeg speelt.

Als je een ploeg voor in 1ste hebt, kom je er toch wel, is het niet dit seizoen, dan 1 van de volgende...

Volledig akkoord, en daarbij zijn playoffs nog steeds quasi zeker, dus titel nog volop mogelijk.

Climbing the BB-mountain. Destination: the top.
This Post:
00
6831.242 in reply to 6831.241
Date: 5/10/2009 6:31:04 PM
Overall Posts Rated:
11
ten eerste, hij is er nog niet. Ge kunt nog altijd revanche pakken.

Akkoord

dat uw coach de verkeerde mannen opstelt heeft veel met uw keuze te maken.

aanvankelijk was 'let coach decide'een vrij goede keuze, maar de BBs hebben gemerkt dat het oneerlijk is tov de managers die zelf order willen geven om de 'let coach decide'functie de best mogelijk keuze te laten maken, omdat je dan altijd het best speelt door dat te kiezen en geen opstelling mee te geven.

Daarom zal de coach dus niet de BESTE keuze maken, maar zeker ook de slechtste niet.
Als je zelf echter ervaring hebt en weet wat het best is voor je ploeg, neem je ook best de touwtjes in eigen handen...

Heeft hij wel "let coach decide" gekozen? Ik vermoed dat het eerder "volg strikt orders" was.

Zelf dus back-ups en reserven opstellen is dus een goed plan. Alle vakken invullen en je coach gebieden het schema te volgen kan hetgeen wat je aanhaalt voorkomen...

En nochtans had ik 1 C en 2 PF op de bank

Lijkt me evident dat deze werden ingevuld.

Dit gezegd zijnde zijn kwetsures natuurlijk altijd kut. Het is DE onberekenbare factor. Zoals je zegt, als alles volgens plan verloopt, kan dat alles om zeep helpen.
Het brengt wel extra leven in het spel, soms ten nadele, soms ten voordele. Zo zal je bvb over x aantal tijd misschien ook een wedstrijd kunnen winnen, die je niet gepland had te kunnen winnen.... Uiteindelijk levelt alles behoorlijk uit, als je maar lang genoeg speelt. :)

Als je een ploeg voor in 1ste hebt, kom je er toch wel, is het niet dit seizoen, dan 1 van de volgende...

Volledig akkoord, en daarbij zijn playoffs nog steeds quasi zeker, dus titel nog volop mogelijk.

idd, ik hou de touwtjes goed in handen bij mijn ploeg. Dus mijn opstelling was zoals ze moest zijn (met 2de en 3de keuzes) en de coach moest de orders idd strik opvolgen.

het was ook niet dat mijn reserves in foutenlast zaten, en als dat wel zo was, dan nog had ik 'laten spelen' staan, en om 6 fouten te maken in 1 kwart, daar moet je wel zéér straf voor zijn :D

hoe je het ook bekijkt, los van die blessures, zouden mijn C/PF reserves (zowel de 2de als de 3de) moeten spelen hebben, en dus niet mijn PG/SG reserves... :(

't is ongelooflijk frustrerend, maar soit, dan maar een seizoen extra in 2de. Had voor het seizoen getekend voor een 2de of 3de plaats, maar als je er dan zo dicht bij bent, dan wil je er echt wel voor gaan. Nuja, geen man overboord, het blijft een spel natuurlijk :D

This Post:
00
6831.243 in reply to 6831.242
Date: 5/11/2009 2:47:06 AM
Overall Posts Rated:
9696
Als je idd 100% zeker bent dat je volg de orders strikt op hebt ingevuld, en je hebt ook het derde vak voor PF en C ingevuld, en je coach heeft TOCH andere spelers opgesteld, dan zou ik dit melden in het bugs forum, want dat zou niet mogen....

Misschien om je te laten twijfelen: als je een wieltje op je muis hebt, en je gebruikt dit ook, kan dit al eens tot 'per ongeluk' fout instellen leiden. ALS dus. ;)
Gewoon een kwestie van zeker te zijn...

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
6831.244 in reply to 6831.243
Date: 5/12/2009 11:53:19 AM
Overall Posts Rated:
11
ik weet het, maar dat was niet het geval :D
ik heb enkel met mijn starters wat geschoven, dus mijn orders stonden automatisch nog op strikt...

achja, shit happens
al kunnen de fans er niet echt om lachen... 't zal vanavond een dipje zijn in mijn supportersaantallen... zeker omdat het dan nog tegen den laatste van de reeks is :P

Last edited by Cedric at 5/12/2009 11:54:07 AM

This Post:
00
6831.245 in reply to 6831.244
Date: 5/13/2009 10:24:29 AM
Overall Posts Rated:
9696
als je echt zeker bent kan je het dus best rapporteren in het bugs bugs bugs forum.
Anders blijven we met dat probleem zitten...

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
From: Laur3ns
This Post:
00
6831.246 in reply to 6831.245
Date: 5/23/2009 1:59:27 PM
Overall Posts Rated:
33
0-12 3's?
You have to be f*cking kidding me

This Post:
00
6831.247 in reply to 6831.1
Date: 5/31/2009 6:43:09 AM
Overall Posts Rated:
00
Mogen fans publiekelijk worden gelyncht in de nok van de sporthal?

Vorig seizoen promotie naar IIe:
--> Tevredenheid ploeg vorig seizoen: 5 ballekes

Dit seizoen promotie naar Ie na een 20-2 in competitie en finale in 2 wedstrijden
--> Tevredenheid ploeg dit seizoen: 4 ballekes

In't vervolg moet mijn PR de fans aanspreken voor ze in de kantine aan de boemel gaan...

Climbing the BB-mountain. Destination: the top.
This Post:
00
6831.248 in reply to 6831.247
Date: 5/31/2009 3:39:56 PM
Overall Posts Rated:
9696
troost u, ik eindig 2de in mijn conference en ik krijg 3 ballekes...

ok, ik heb een slecht seizeone gehad op andere vlakken, maar ne mens kan nie alles wille he. ;)

This Post:
00
6831.249 in reply to 6831.248
Date: 5/31/2009 6:10:04 PM
Overall Posts Rated:
11
die BB-fans zijn gewoon snobs!! dikke vuile snobs zijn het! en daarenboven ook ondankbare wispulturige honden!

nee serieus, de wedstrijd tegen mijn rivaal met groot verschil gewonnen, fans geven mij - vanzelfsprekend - 5 ballekes. Maar nu, enkele weken later, zijn dat maar 4 ballekes niet meer... begrijpen wie begrijpen kan :)

als het zo zit ga ik mijn ploeg verplaatsen naar burkina-fasso! naar tschijnt zijn de fans daar rapper content! enige nadeel is wel dat je de ticketprijzen omlaag moet halen! voordeel is dan wel dat je makkelijk een half miljoen fans in je stadion van 10k krijgt! ze nemen het daar niet zo nauw met veiligheid :D

From: Laur3ns
This Post:
00
6831.250 in reply to 6831.249
Date: 6/6/2009 3:19:29 PM
Overall Posts Rated:
33
Wat zijn we weer blij met de eerste wedstrijd...
Niet dus... Wel mn eerste wedstrijd in 2de kunnen winne...
Maar dan raakt mijn beste speler geblesseerd... geweldig?

This Post:
00
6831.251 in reply to 6831.250
Date: 6/9/2009 1:51:25 PM
Overall Posts Rated:
00
kben slecht bezig :( ksta 3de en speel tegen 4de(die vorig jaar 2de eindigde) en sta al 26-13 achter na het eerste kwart :'(

Advertisement