BuzzerBeater Forums

BB Suomi > Pelipaikkasysteemi

Pelipaikkasysteemi

Set priority
Show messages by
From: possu
This Post:
11
182793.25 in reply to 182793.24
Date: 7/10/2011 7:28:22 AM
munkki possut
III.7
Overall Posts Rated:
210210
Hyvää pudotuspeli aikojen alkamista kaikille!

Nyt aloitetaan meiningit täältä. Eli jos olet kiinnostunut hoitamaan Suomea eteenpäin maajoukkue rintamalla, niin U-21 kuin aikuisten jengeissä niin ole hyvä ja tule juttelemaan tänne.

Uteliaisuudesta kysyn onko meillä edelleen samat pelipaikkavastaavat ensi kaudella (toivottavasti on)?

Scoutteja tarvitaan erittäin paljon, katsomme jokaisen draftin jokaisesta divarista ja otamme pelaajat huostaamme.

Treenaajia!!! Kiinnostusta ottaa 18-20v pelaajia treeniin? Erinomaiset mahdollisuudet, varsinkin 18v pelaajilla treenaa hyvin, niin tulee lisää fanirahoja kun pelaajasi nousee U-21 jengiin ja vaikka aikuisten joukkoihin. ;)

Kiittäen ja odotellen innostusta kaikilta managereilta ympäri suomea
possu

This Post:
22
182793.26 in reply to 182793.25
Date: 7/28/2011 3:32:20 AM
Overall Posts Rated:
376376
Myös muut pelipaikka vastaavat voisivat aloittaa oman puun apua ohje sivulla. Samalla tyylillä ( Pelintekijä (treenauksen ohjaus) 18v)

Jokainen voisi oman ihanne pelipaikan pelaajan tehdä esim. 100 ja 120 arvon tasoiseksi. Sentterille 120 on jo aika hurja arvo, joten ehkä senttereille arvo voisivat olla 80 ja 100 esimerkiksi. Ei niinkään väliä paljon taitopisteitä käytätte, pääasia että ne antaa suuntaa reenaajille mitä taitoja arvostatte ja mitä ette niinkään kyseiselle pelipaikalle. Lisäksi olisi hyvä jos salary calculatorista tarkistaisitte vielä pelaajan palkan sen jälkeen, kun olette muokanneet sen näköisekseenne.

Vielä erikseen voisitte määritellä pelaajat, kun pelataan ulkoa ja sisältä. Sillä itse nään että näihin taktiikoihin pitäisi olla varsinkin MJ aina eripelaajat, jos mahdollista.

Tämä on mielestäni erittäin hyödyllinen tapa näyttää jopa kokeneemmille pelaajille millaisia taitoja arvostatte. Esimerkiksi PG kohdalla kuinka kova sen lähiheiton pitää olla, entä kaukoheiton. Entä SF pelaajan levypallojen... jne. Tälläisiä hieman mielipiteitä jakavia arvosanoja on paljon, johon jokainen voisi kertoa numerollisesti mielipiteensä sekä mahdollisesti sanallisesti hieman sitä jatkaa (oli se sit muiden mielestä oikea tai väärä, niin mielipide sekin on)

Mielenkiinnolla odottelen lähteekö kaikki tähän mukaan, toivossa ainakin hyvä elää.

From: ietu
This Post:
00
182793.28 in reply to 182793.27
Date: 7/28/2011 2:13:17 PM
BcEsa
III.6
Overall Posts Rated:
371371
Second Team:
BcEsa II
Kingi44,

mä on siitä mieältä
OD + JS + 1VS1
MIKSI 1vs1 ?
1vs1 on aika nopea treni joka vaikuta palonkästely ja kulljataminen + hypy heitto ja lähiheito
sousitelen .

milloin sinä sitten ehdotat ottamaan syöttämistä pointille?
Ja tuo lähiheitto tulee muistaakseni ainoastaan jos JS treeniä otetaan PF/SF paikoille

piti nyt siirtää tänne tää jutustelu ku en halunnu mennä tuota sinun puuta pilaamaan ;)

Last edited by ietu at 7/28/2011 2:14:41 PM

This Post:
11
182793.29 in reply to 182793.28
Date: 7/29/2011 3:16:01 AM
Porvoon Jarmo
II.1
Overall Posts Rated:
789789
Yleensähän me ei olla mistään asioista samaa mieltä :D Mutta vanhana jääränä ja kaikkea uutta kaihtavana oon samoilla linjoilla kuin sinä kun puhutaan cross trainigista ja siitä jostain efektistä?? ;)

Voin olla ihan totaalisen metsässäkin,mutta itse lähtisin nuorelle jampalle antamaan noita perinteisesti hitaasti nousevia taitoja kuten ulkopakki ja kaukoheitot.
Sitten kun jollain on heittää todellista faktaa elastic effecktistä ja sen ylivertaisuudesta rupean mielelläni sitä käyttämään.

Tää on nyt just tätä suomalaista jääräpäisyyttä "Eihän nyt kukaan voi lasikuitusuksilla menestyä ku o aina hiihretty puusuksilla !" joteen ne jotka nyt uskaltaa lähteä kokeilemaan tuota uudistusta voi saada merkittävää etua,toinen vaihtoehto on perinteinen "tämä arpa ei voita" :)

Katsotaan ja ihmetellään,kauden päästä sitä faktaa varmaan löytyy,puoleen tai toiseen.
Siihen asti kärvistellään ja uskotaan omaan tekemiseen.

From: possu
This Post:
00
182793.30 in reply to 182793.29
Date: 7/29/2011 3:19:10 AM
munkki possut
III.7
Overall Posts Rated:
210210
Hyvät BB-ystävät!

Hieno ystävämme Eight Wonder on jättänyt Pelipaikkavastaavan paikkansa. Johtuen oman elämän kiireistä. Tämä on valitettavaa, mutta aina ei voi voittaa.
Olisikohan kenelläkään kiinnostusta ottaa takamiehien pelipaikkavastaavuutta? Itse toimin siihen saakka sillä paikalla.

Possu

This Post:
00
182793.31 in reply to 182793.29
Date: 7/29/2011 3:32:10 AM
Overall Posts Rated:
986986
Globaalilla on paljon juttua juuri tuosta elastic effectistä. Sanotaanhan se nyt jo kauden 17 uudistuksissakin vanhana asiana...

Aiemmin valmentajat harjoituttivat uutta taitoa (kuten kuljettamista) käyttäen hyväkseen tietoja ja taitoja, jotka olivat pelaajille jo tuttuja (kuten pallonkäsittely). Täten pelaajat, joiden pallonkäsittelytaito oli jo kova, oppivat kuljettamista nopeammin

Eli kun treenimuodon aputaidot kunnossa niin päätaitotreeni nopeutuu.
Samoin toimii siis syöttäminen - pallonkäsittely ja kuljettaminen kuntoon niin vauhtia treeniin tulee enemmän mitä ikä hidastaa.
Ja kaukoheittoja varten hyppyheitot kuntoon, ja ulkopuolustusta varten pallonkäsittely kuntoon. Eli melko selvä mikä treeni kannattaa vetää pohjalle....

Mun oma mielipide siihen miksi suomi ei pärjää (paremmin) johtuu juuri treenauksesta ja näitten "uusien" tuulien jättämisestä väliin. Mitään faktaa ei minulla ole siitä miten Suomessa treenataan, joten voin olla täysin väärässäkin ja olen valmis muuttamaan mielipidettä. Eräässä maassa kaikki U21 paikkaa tavoittelelvat vetivät ensimmäisen kauden 1vs1 elastic effectin takia.

This Post:
00
182793.32 in reply to 182793.29
Date: 7/29/2011 3:39:13 AM
Socks & Balls
SM-Koris
Overall Posts Rated:
498498
Second Team:
Really Small Socks
No jos halua ihan kylmää dataa, niin sitä ei mulla ainakaan ole. Mutta jos olet seurannut noita U-21 pelaajien taitoja, vaikka niiden ollessa siirtolistalla, niin kyllähän siellä poikkeuksetta niillä kovimmilla on ihan jäätävät aputaidot. Siitä voikin kysyä, että millä ne olisivat kerenneet treenaamaan jotain aputaitojakin, kun päätaidotkin ovat kovempia kuin niillä 'perusjampoilla', jos sitä elastic effectiä ei olisi olemassa?

This Post:
11
182793.33 in reply to 182793.31
Date: 7/29/2011 3:44:48 AM
Kaksi Tornia
SM-Koris
Overall Posts Rated:
386386
No siinä vapautui juuri SG paikkavastaavan hommat. Ei muuta ku hyppäät kelkkaan mukaan ja tuomaan "uusia tuulia" harjoittelurintamalle.

This Post:
00
182793.34 in reply to 182793.31
Date: 7/29/2011 3:47:34 AM
Pahalammen Pomppu
II.2
Overall Posts Rated:
156156
Second Team:
Burning Shoes
Aiemmin valmentajat harjoituttivat uutta taitoa (kuten kuljettamista) käyttäen hyväkseen tietoja ja taitoja, jotka olivat pelaajille jo tuttuja (kuten pallonkäsittely). Täten pelaajat, joiden pallonkäsittelytaito oli jo kova, oppivat kuljettamista nopeammin
Minua nyt hämää tämä mitä on käytetty esimerkkinä tässä. Tuonhan on ihan BB tasolta joku aikaa sitten sanonut että Kuljettamisen ja Pallonkäsittelyn treenaaminen on niin samanlaista että se hyödyttää paljon molempien taitojen treenaamista.

Pitäisi siis vaan selvitellä niitä muita komboja ja niiden todellisia vaikutuksia tuon elasctic effetin kautta. Paljonko juuri esim kova hyppyheitto nopeuttaa kaukoheiton treeniä tai sitten mikä nopeuttaa ulkopuolustuksen treeniä onko se sitten juuri noi ID,HN ja DR?

This Post:
00
182793.35 in reply to 182793.34
Date: 7/29/2011 3:51:56 AM
Socks & Balls
SM-Koris
Overall Posts Rated:
498498
Second Team:
Really Small Socks
Tossahan puhuttaan nimenomaan siitä, miten se treeni muuttuu. Ennen valmentajat käyttivät hyväkseen pallonkäsittelyä kuljettamisessa, nykyään kaikkia taitoja.

Advertisement