Jep, katsoin hetken 3.-4. jaksolla livenä ja silloin peli oli vielä aika tiukkaa, lopussa näköjään vähän repesi enemmän. Tauski on luonnollisesti vain varjo entisestään mutta aika vakuuttavan päällystakin hänelle löysit. Tämä kyllä yllätti, koska ihan noin huonoilla prosenteilla ei ole edes paikkaa vastaan kivittänyt... Eniten mua tässä pelissä ihmetyttää nuo mun palkkahirmut, kun ei etenkään Johan ole sieltä ihan kevyimmästä päästä hyökkäystaitojen osalta mutta ihan paska heittoprosentti. Toki tähän varmasti jonkin verran vaikuttaa myös mun peluuttaminen mutta silti...
Pakki meillä toimii ja toki sen kauttahan joukkuetta on rakennettu jo pidemmän aikaa mutta tietty jos halutaan tällä kaudella nousta, niin yksi pelaaja pitäisi vielä ostaa... Ulkopakki pitäisi vielä saada kuntoon ja siihen tosiaan riittää yksi peluri PG/SG paikalle. Pitää katsella nyt, että löytyykö vielä siirtolistoilta jollain tapaa järkevä pelaaja meidän pennosilla, vai jatketaanko kakkosessa/myydään tuo toinen palkkahirmu pois...
Pleijaripaikka tosiaan varmistui ja kiitos onnentoivotuksesta. Erityinen kiitos vielä teille hyvästä pelistä ja kunnon haasteen heittämisestä.
Last edited by kbasket at 5/9/2020 12:01:34 PM