Doordat ik er wat later mee ben kan er een foutje in geslopen zijn waarbij skills van iemand geupdate zijn in week 2 of 3. Maar bij de meeste spelers staan de skills op het moment van eerst scouten nog in het bestand.
Rico heb ik staan als 56 TSP startskills. Dus misschien heeft hij een popje vlak na de scouting gehad?
De guards wilde ik oorspronkelijk de 6 guardskills doen, maar dat leidde tot TSP EN Guard lijstjes die gedomineerd werden door trainers die 1-1 trainden in hun eerste seizoenen. Vandaar dat ik voor de "guards" skills als DR/HA iets minder zwaar weeg dan bijv. JR en OD. Ook wordt IS nog wat meegewogen aangezien dat tegenwoordig gewoon bij de skills van een guard hoort.
Bij de bigs heb ik het simpel gehouden en gewoon de 4 big skills aangehouden. Ik heb wel even overwogen om passen toe te voegen, maar dan kan je ook OD en JS overwegen. En heb je risico dat je toch weer dezelfde namen tegen blijft komen.
Dit betekent dat soms een big met 69 TSP boven een big met 79 TSP kan staan simpelweg omdat hij meer focus inside heeft gekregen. Maar in mijn ervaring met U21 zie ik ook dat bigs met 10 minder TSP vaak prima kunnen starten door hun overwicht inside.
Crunchy! If you eat fast enough