Hola Cagalló!
El tema que em proposes el vàrem estar tractant amb el Calcy. Com que la missió dels u-21 és preparar-los per a la selecció absoluta, i anar veient el potencial dels jugadors (siguem realistes, tenim poques possibilitats d'arribar lluny a les competicions), la decissió final va ser d'intentar que la selecció sènior tingués un paper acceptable de manera preferent.
Tingues en compte, que el joc és una finestra al món per al nostre país, encara que soni pedant, i que siguem més coneguts. Per aquesta banda, et puc parlar d'un projecte per a l'absoluta, del qual prop de les eleccions es definirà més clarament, i la u-21 serà el seu banc de proves per a joves i alguns equips farem de cantera de la selecció.
I si, m'encantaria comptar amb David Sagarra, Xavier Batalla i Juli Bordas, però és el que hi ha. Potser negociant no soc un crack, ho sento si sents que t'he fallat.
Per últim, contra Bòsnia, hem perdut de 3, i si bé hem aconseguit parar part del seus llençaments llunyans, en el rebot hem estat més fluixos. Em queda un sabor amarg, ja que m'hagués agradat dedicar als que seguiu la selecció la segona victòria.