Ik heb een vraag aan beide kandidaten:
Hoe bereiden jullie je straks voor op een wedstrijd. Welke stappen gaan jullie nemen om toekomstige tegenstanders goed door te lichten?
Kom net terug van zakenreis; sorry voor de late reactie.
Zoals altijd maak ik een analyse van te gebruiken spelers in het voorseizoen; waar de verbeteringen moet komen om beide strategieen(inside/outside) te kunnen uitvoeren. Daar waar nodig is spreek ik met de coaches af of ze mijn trainingsprogram kunnen uitvoeren...zo niet afvoeren en wel betrokken coaches aantrekken. VOORHEEN was dat zeer suc6vol maar is nu wat moelijker omdat de senioren al wat ouder zijn. De nieuwe lichting uitkoment van de U21 heeft de ouderen al goed ingehaald en dat is positief. Wat ik voorheen deed is ook degene die niet goed genoeg getraint worden overtehalen in het belang van het NT de speler te verkopen...
Alles heeft te maken met communicatie. Intern/extern en naar je tegenstanders...:D
Mocht de poule bekend woerden gemaakt ga ik kijken waar de TIE gespeeld kunnen worden en heb ik al een denkbeeldige eindstand in mijn hoofd..Tegelijker tijd ga je struinen bij de andere fora voor informatie...En kijk je naar het gedrag van je opponent coach...prive en op Nt gebied....En mocht het erop aankomen BB Mail ik hem dat zijn outside defense fantastisch is en ga ik mind games spelen..:D
yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."