Tässä nyt selvästi nousee tämän minun luovutus kotona päälimmäiseksi. Nyt arvostelijat saavat ihan itse sanoa, kuinka pelata 3 peliä viikossa kahdella sisäpelaajalla niin, että otettaisiin kolme voittoa. Toki 10k sisäpelaajat on vaihtareina näille, mutta kuten handicapsia vastaan nähtiin, niin ei niillä pitkälle pötkitä, kovia vastaan.
todennäköisesti jos oltai HC vastaan tultu ykkösillä ja otettu sisäpelaajille se 35-40min oltais tällä kertaa voitettu. Mitä jos HC olsi tullutkin ykkösillä ja kovemmalla innolla (turpaan ja koko viikko pilalla). Toiseksi, jos Obilic olisi nähnyt että kovaa mentiin HC:n päälle, niin tuskin olisi Gusic lomalle lähtenyt. 40min olisi ollut taulussa ja sisältä puskettu. Tähän peliin ei olisi enää ollut varaa laittaa kun yksi sisämies. Tuskin olisi riittänyt.
Joten näin minimoitiin tappiot tällä viikolla. Korierolla kun ei oo mitään väliä minun lohkossani, joten pataan olis voitu ottaa vaikka 150p. Taistelua ei tällä hetkellä käydä KT vastaan, vaan paremminkin omaa lohkoa.
Enpä usko että tässä sarjassa on yhtään joukkuetta jolla on varaa menettää paras pelaaja ja taistella kolmen pelin viikko voitosta. Eiköhän se Rajanevan tapauksessa ainakin PP tullut hyvin selväksi.
Tuskin se Obilic hakisi kolmea tai edes kahta voittoa, jos Gusic jäis sinne Bahamalle nyrjähtäneen nilkan takia pariksi viikoksi paranteleen.
Se on pakko myöntää vielä loppuun, että ei nämä luovarit omaan mieleenkään ole, mutta se taas hölmöä jos säännöt on nämä ja sitten yrittäisi pelata vaan moraalisesti oikein. Eihän se Cup voittokaan kovin kauniisti tullut, mutta kerran säännöt antaa siihen mahdollisuuden niin sitä käytettiin hyödyksi. Vaikea sanoa tekisinkö samassa tilanteessa nyt toisin, epäilen.