Valget er over og jeg vil få takke de som stemte på meg slik at jeg nå kan gå på en ny periode, tusen takk
Denne sesongen er det EM, og som nevnt i forrige tråd så har vi også denne gangen fått tøff motstand. Å ta sikte på å gå videre fra denne gruppa skal nok bli tøft, da er vi nok avhengige av at endel land undervurderer oss. Det viktigste er uansett å trene fram de store talentene våre, jeg har nå fått flere positive tilbakemld så det ser lovende ut. Ikke alle har svart på mld mine, men jeg ser uansett treningsmessig framgang på riktige skills på de spillerne dette gjelder, og da er det ikke så viktig å svare på mld mine
Ifht rapporter om kamper og trening osv, er det greit slik jeg har gjort det den siste sesongen? Et lite referat av kampen, samt nevne de 3 beste fra kampen ifht poeng, returer og assists? Om dette blir sett på som negativt, skal jeg selvsagt slutte med det med en gang ;)
Som nevnt før på forumet, så var ikke denne draften mye å rope hurra for sett med norske øyne. Noen få bra kom det jo, men på C/PF-posisjon var det skremmende dårlig. Men regner med jeg har dere med meg når jeg sier at vi gjør det beste ut av de talentene som var trenbare, så får vi håpe på bedring til neste draft. Syns BB-gudene bør skamme seg, og varte opp med en 7-8 (minst) legendariske 18-åringer til oss som en kompensasjon for denne sesongen.
På mandag starter EM i Estland, hvor vi starter med kamp mot Frankrike som er rangert som nr 18. På papiret skal vi ikke ha så stor sjans på å vinne, men vi stiller uansett med våre beste og ser hvor langt det rekker.
Ønsker ellers samtlige lykke til med sesongen, håper både sportslige og økonomiske forventninger blir innfridd