sulla on 12 pelajat mitä voit käyttä kova 5 +7 kova vaihto pelaja :::)))).
eli näyttä silttä että sä tuut joka peli (empty boxesausta) kun sulla aika tasaista pelaaje.
---------------------------------------------TOP 5-----------TOP 8----------TOP 10
Codemasters------$ 1 089 971----$ 599 548------$ 842 859--------$ 967 815
Vaikeus tulee siitä että viikossa on 720 minuuttia tarjolla. Jos se jaetaan 12 pelaajalle tasan saadaan 60min per pelaaja. Koska peliaika ei jakaannu tasan jää osa pelaajista liian vähälle peliajalle. Pitää siis vähän tiivistää vielä joukkuetta ja varmaan samalla terävöittää kärkeä, nyt meillä on 12 vaihtomiestä ;)
Joskus taitaa olla julistettu että emptyboksaukseen ei enää alennuta. Kyllä managerilla pitää sentään sen verran taitoja olla että itse laittaa pelaajat kokoonpanoon ja kantaa itse vastuun lopputuloksesta, samoin myös saa itse nauttia kunniasta. Managerointipeli missä ei edes laiteta pelaajia pelipaikoille on melkoinen manageroinnin irvikuva!
Kyllä muuten ärsyttää kun kauden ensimmäinen "kuntopäivitys" on juuri tulossa ja vielä ei ole faktoja pöydässä miten fair play säännöt oikeasti tulevat vaikuttamaan. Todella surkeaa tiedottamista BBn puolelta ja tekee kyllä suunnittelemisen todella vaikeaksi
![:(](/images/conf/emoticons/sad.png)