Tässä nyt selvästi nousee tämän minun luovutus kotona päälimmäiseksi. Nyt arvostelijat saavat ihan itse sanoa, kuinka pelata 3 peliä viikossa kahdella sisäpelaajalla niin, että otettaisiin kolme voittoa. Toki 10k sisäpelaajat on vaihtareina näille, mutta kuten handicapsia vastaan nähtiin, niin ei niillä pitkälle pötkitä, kovia vastaan.
Laitat peliin vaihtopelaajiksi / reservipelaajiksi nuo heikot sisäpelaajat - jos sulla on tarpeeksi kova jengi ja/tai vastustaja luovuttaa niin ne pelaajat vie 15-20min sun ykkössisäpelaajilta pois. Sen jälkeen valikosta Training -> Team Training -> Game Shape -> Update Training ja toivotaan parasta. Ja pelaa joku peli "pienellä" viisikolla, jossa PF-paikalla pelaa SF-pelaaja ja juokse ja ammu.
En toki haluu lähtee sarjakärkee sen enempää opettamaan... Ehkä homman pitäisi ennemminkin mennä toistepäin?
Noh, en joka tapauksessa ole luovutuksesta kovinkaan hajalla itse - ehkä ennemmänkin, että "testini" meni vähän hukkaan ja olisi samalla voinut peluuttaa vielä enemmän noita jämäukkoja, joita mullakin vielä edes pari on jäljellä.
PS. Oottakaas kun mä saan joskus tällä kaudella varmistettua sarjapaikan - jos saan...