26 febrer: Darrera jornada partits decisius.
- 1r vs 2n per decidir campió de cada lliga --> Campió de I serà el campió de la Copa CAT!!
- 3r, vs 6è de la lliga superior per decidir a quina lliga es queden finalment. (El 3r de I es podria enfrontar vs el 6è de IV -ja q serien els únics que no tendrien partit el darrer dijous).
- 4t vs 5è per decidir qui quedarà 4t
(i en desbotificació tendrà més opcions de pujar que l'altre en cas que altres equips decideixin deixar la competició)
(59299.216) No ho vaig posar, però el 7è es podria enfrontar amb el 8è en cada divisió a la darrera jornada. Cada partit serviria per acabar de definir posicions.
Per falta de calendari no podem fer semis i final...
Amb això em referia que no podiem fer unes semis per falta de setmanes i havíem de passar directament a la final amb els dos primers classificats hehe. Potser no hem vaig explicar bé...
Així tendrem tots amistós asegurat el darrer dijous abans que comenci la Copa espanyola. I acabarem d'actualitzar la classificació amb aquests partits.
Com que ningú em va dir res, pensava hi estaveu d'acord. Si ningú diu res, es farà així.
Estic d'acord drpiru, tota ajuda sempre és bona. I més si volen implicar-s'hi :->