pffff... mijn spelerslonen bedragen 220k en ik speel in D2. En ik kan dat perfect betalen! Goed management is alles :)
Ge hebt daar gelijk in maar als gij de volgende 2 seizoenen deftig traint en een mooi team opbouwt dan zie ik u die deftige spelers nie allemaal bijhouden. Ge kunt natuurlijk wel spelers verkopen en da geld gebruiken om u lonen te betalen maar da kan nie de bedoeling zijn denk ik dan. Als ge binnen 2 seizoenen stel 4 spelers traint tot 30k loon. dan komt er bovenop die 220k nog eens 120k en dan geloof ik nooit dat ge da kunt betalen in d2. Ik kan alles op dit moment nog betalen maar op een gegeven moment geloof ik nooit dat een speler van 80k loon het geld waard is. Dan veel liever 2 spelers van 40k of 3 van 25k ofzo. En zeg nie da da nie waar is he :p
Veel overschot zult ge trouwens nie hebben zeker of wel? Tzou mij verwonderen mocht ge nog winst maken over een seizoen. Kvraag et mij maar af :D kzit nu gemiddeld aan 10k winst per week me een loonlast van 170k. Maja kzijn nogal aant sukkelen dus tzal wel aan mij liggen :)