Jeg har nå sjekka oppganger osv på de spillerne som ikke har nådd U21 til nå. Foran den kommende sesongen så tror jeg dette kan bli spennende. Flere av spillerne som ikke nådde U21 forrige sesong har levert noen vanvittige treningsøkninger, så her kan det godt hende det dukker opp noen "nye" navn.
Denne sesongen er det trøstecupen som gjelder, forhåpentligvis får vi overkommelig motstand.
Ang vårt eget lag, så ser jeg lyst på denne sesongen som kommer:
Guarder/SF: Her har vi endel å velge i blant 20-21 åringene. På PG/SG-plassen skal vi slå godt fra oss. Når det gjelder SF-plassen så ser jeg vi har flere spillere som har prøvd den posisjonen på sine respektive klubblag med hell, så jeg føler meg trygg på at vi skal kunne finne gode alternativer også her.
PF/C: Her har vi virkelig et luksusproblem denne sesongen. Vi har flere 21-åringer som kan bidra godt, så her skal motstanderne våre få slite
Det er for øyeblikket litt tynt med rekrutteringa her dessverre, men vi har noen få 18-19 åringer som har gode muligheter for å kunne bli bra om et par sesonger.
Denne sesongen er det som nevnt svært tøff konkurranse om plassene, noe som for U21 sin del er et stort pluss. Det er synd jeg bare kan ta ut 18 spillere, for her er det flere som er gode nok til å få innpass. Selve uttaket skjer iløpet av de nærmeste dagene.
Jeg vil nok en gang få rette en stor takk til alle som bidrar med å trene spillere mot U21, dette er noe som også gagner NT med tiden. Vi er en liten BB-nasjon, så her må vi passe på de talentene vi får. Vi mister dessverre noen store talenter hver sesong pga at lag blir inaktive, men frafallet pr sesong har blitt gradvis mindre.
Noen av våre beste talenter og spillere er tilgjengelige på transferen nå, så om dere mangler en norsk spiller eller 3, så ta gjerne en titt innom der.
Lykke til med sesongen folkens!
Last edited by Vinger (U21-Norway Coach) at 4/29/2015 6:52:30 PM