Still waiting for you to explain how I possibly could beat your team with a TIE vs Normal or TIE vs TIE deal. We lost with more than 20 points and would be interesting to hear from a superstar how I beat you with TIE vs Normal. You just dismissed my coaching skills so I know what to learn from the expert.
Jag kan inget om Box and 1 on the inside, kanske är det en bra taktik mot Look inside, så jag har inget att säga om taktikvalet i sig. Det var ju look inside eller push the ball vi gissade på att Tjeckien skulle välja.
Men med Man 2 man tror jag som tjecken säger att vi hade presterat rätt mycket bättre. Hade vi spelat normal mot deras tie hade nog matchen blivit väldigt jämn. Inte alls omöjligt att vi hade vunnit..
Men jag börjar undra om det inte är massa missförstånd här.
Allt började för att Jokehim uppfattade det som att ett överlägset lag erbjöd en tie vs tie som vi inte hade något att tjäna på.
Därför blev Joke "rasande".
Sen förklarar tjeckerna att de inte alls hade den avsikt som Jokehim uppfattade. De hade kunnat tänka sig att komma med lägre satsning än oss.
Det som finns kvar att bli arg på då är deals över huvud taget. Men man kan inte längre bli arg på att Tjeckerna förolämpar vår intelligens genom att tro att de kan lura oss till en tie vs tie.
Raseriet borde därmed ha minskat lite.
Man kan tycka illa om båda sakerna, men man kan fan inte tycka lika illa om båda sakerna.
Men iom Jokes inlägg ovan undrar jag om han missförstått åt trodde att han fått erbjudande om TIE vs Tie, eller Tie från oss och normal från dem?
Med samma Ent är det ju stooooor skillnad på Normal och TIE. Så hade vi kört Normal mot deras TIE hade vi minskat förlustsiffrorna kraftigt.