Je bent vrij om te bieden op welke speler dan ook en niemand zal het je kwalijk nemen wanneer ook die ene speler wil hebben die eigenlijk toegewezen zal worden aan een andere manager.. Het is een spel die iedereen op zn eigen manier speelt.. En het is een vrije markt..
Dat gezegd hebbende, natuurlijk hoop ik dat een toptalent naar een manager gaat met een lv 7 trainer. Maar dit zal niet altijd lukken. En een regel is er altijd om aan te passen..
Neem bijvoorbeeld het potentie verhaal. Een legende speler zal je heel lastig vol kunnen trainen op SF met een lv 5 trainer. Een MPV speler als center trainer met een lv 5 trainer gaat al weer veel makkelijker. Als je het potentieel toch voltraint dan maakt het niet uit (althans geen huge problem) of je zn cap bereikt op zn 27ste of op zn 30ste.. Waar ik naartoe wil is dat we iig wanneer de toptalenten zeg maar de 30 gepasseerd zijn de cap van al die toppers bereikt is. Wanneer dat langere tijd lukt dan neem je de edge weg die andere landen hebben op ons omdat ze met meer/ betere talenten beginnen...
Dus als jij toch mee wilt doen maar niet (of niet meteen vanaf het begin) met een lv 6 trainer, geef dit dan aan dan kijk ik wat er mogelijk is.
Last edited by Maupster at 4/3/2012 10:32:33 AM
Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info