Op dit moment zou ik nog kiezen voor Lebron, simpelweg omdat hij de beste speler is (en het is niet eens close, ik snap niet het gedoe waarom iemand anders MVP zou moeten worden?). Nowitzki en Bryant zijn te oud, Anthony doet niet aan verdedigen en speelt nooit op een winnend team, Williams, Love, Griffin en Rondo vind ik niet in de echte buitencategorie zitten, waarbij Griffin mijn oma nog niet eens tegen heeft gehouden als ze voor een lay-up ging. Howard krijgt zijn voetenwerk nog niet onder controle aanvallend, anders was het een betere Shaq geweest. Rose is geblesseerd en het is altijd afwachten hoe iemand van een kruisband terugkomt. Durant is de beste pure scorer en jong, maar het surplus aan kwaliteit van Lebron geeft de doorslag.
Wat vinden jullie?
Om even terug te komen op dat MVP-gebeuren, wat vinden jullie van het argument dat nu wordt gebruikt om Lebron mogelijk niet MVP te maken: ''dan kan hij elk jaar wel MVP-trophy krijgen'' ? Ik kan het niet uitstaan, hij is de beste speler, op 1 van de beste teams, met ook nog eens bizarre statistieken, aanvallend en verdedigend.